SUNLIGHT PENCUCI PINGGAN MANGKUK . RUPANYA SETIAP SUNLIGHT ADA FUNGSI YANG BERBEZA .

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera 


INFO , REVIEW, SUNLIGHT, SABUN PENCUCI SUNLIGHT, JENIS SABUN SUNLIGHT, FUNGSI SABUN SUNLIGHT, SUNLIGHT

SUNLIGHT PENCUCI PINGGAN MANGKUK . RUPANYA SETIAP SUNLIGHT ADA FUNGSI YANG BERBEZA . Sabun pencuci pinggan merupakan salah satu bahan asas yang diperlukan bagi melancarkan kerja-kerja dapur, terutamanya jika korang menjalankan perniagaan makanan atau pun mempunyai keluarga yang besar.Sudah pasti perlukan sabun pencuci pinggan yang terbaik untuk mencuci pinggan dan peralatan dapur yang lain supaya hilang bau dan hilang minyak dengan mudah . Tak perlu lah korang nak sental dengan penuh bertenaga kan . 


Sabun pencuci pinggan mangkuk apa yang korang gunakan sekarang . Pelbagai jenama sabun pinggan mangkuk yang ada di pasaran sekarang ini kan  . Tetapi pemilihan sabun pinggan mangkuk yang CCL sentiasa menggunakan dirumah iaitu jenama "Sunlight" Dah lama CCL menggunakan sabun pencuci pinggan mangkuk jenama Sunlight memang sangat mudah untuk tanggalkan minyak dan juga bau pada pinggan mangkuk serta peralatan dapur yang lain . 


Antara jenis-jenis sunlight dan fungsi sunlight untuk mencuci pinggan mangkuk  :-



1. Sunlight Lime


INFO , REVIEW, SUNLIGHT, SABUN PENCUCI SUNLIGHT, JENIS SABUN SUNLIGHT, FUNGSI SABUN SUNLIGHT, SUNLIGHT


2. Sunlight Lemon 

INFO , REVIEW, SUNLIGHT, SABUN PENCUCI SUNLIGHT, JENIS SABUN SUNLIGHT, FUNGSI SABUN SUNLIGHT, SUNLIGHT


3.Sunlight Green Tea, Matcha & Lime

INFO , REVIEW, SUNLIGHT, SABUN PENCUCI SUNLIGHT, JENIS SABUN SUNLIGHT, FUNGSI SABUN SUNLIGHT, SUNLIGHT


4.Sunlight Grapefruit & Rose Hip

INFO , REVIEW, SUNLIGHT, SABUN PENCUCI SUNLIGHT, JENIS SABUN SUNLIGHT, FUNGSI SABUN SUNLIGHT, SUNLIGHT


5.Sunlight Lemon & Mint

INFO , REVIEW, SUNLIGHT, SABUN PENCUCI SUNLIGHT, JENIS SABUN SUNLIGHT, FUNGSI SABUN SUNLIGHT, SUNLIGHT


6.Sunlight Sakura Fresh

INFO , REVIEW, SUNLIGHT, SABUN PENCUCI SUNLIGHT, JENIS SABUN SUNLIGHT, FUNGSI SABUN SUNLIGHT, SUNLIGHT


7.Sunlight Nature Aloe Vera

INFO , REVIEW, SUNLIGHT, SABUN PENCUCI SUNLIGHT, JENIS SABUN SUNLIGHT, FUNGSI SABUN SUNLIGHT, SUNLIGHT

Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. Suka sunlight lime tapi terbeli juga sunlight aloe vera, produk lembut untuk tangan

    BalasPadam
  2. selama ni pakai main blasah je. penah skali husband beli yg aloe vera tu, pastu ammi cakap lenkali takmo..nak lemon jugak.

    CCL follow blog baru ammi ye (https://nestumsusu.blogspot.com/). blog lama kene removed dek blogger

    BalasPadam
  3. Akak guna yang aloe Vera tu. Hampir 2 tahun dah cuci bekas makan anak akak. So far so good. Ok je.

    BalasPadam
  4. Alahai CCL.... selama ini main pakai saja. Ingatkan fungsinya sama saja. Rupanya ada fungsi yang tersendiri.

    BalasPadam
  5. belasah je beli yang mana mana tercapai tangan...hahaha

    BalasPadam
  6. Ooo ada fungsi tersendiri. Ingatkan beza dari segi bau je..

    BalasPadam
  7. Matcha dan lemon mint tak pernah guna lagi. Selalu pakai yang aloe vera.

    BalasPadam
  8. Pernah guna 1 - 4. Yang lain tak cuba lagi. Paling suka nombor 3 :)

    BalasPadam
  9. Jarang beli sunlight. Nak try yang sakura tu lah

    BalasPadam
  10. biasa guna yang lime dan lemon je. Eh cam tertarik plak nak cuba bau green tea

    BalasPadam
  11. Tak perasan pulak ada pelbagai perasa
    Biasa beli aje sunlight

    BalasPadam
  12. selalunya main amik jer kalau beli pencuci pinggan. malas nak baca kegunaannya. janji bole basuh pinggan

    BalasPadam
  13. Saya baru tahu benda ni, saya ingat kita beli sbb suka bau dia je HAHAHA

    BalasPadam
  14. sy belasah je janji wangi. selalu beli yg hijau tu. suka bau dia heheh

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan