WORDLESS WEDNESDAY :PERBEZAAN WARNA G-LOCK ROTI GARDENIA

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera 


WORDLESS WEDNESDAY :PERBEZAAN WARNA G-LOCK ROTI GARDENIA


WORDLESS WEDNESDAY , GARDENIA, ROTI GARDENIA, TAG G LOCK ROTI GARDENIA , INFO


Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. padanlah ada macam-macam warna ya

    BalasPadam
  2. pernah terbaca jugak pasal ni..

    BalasPadam
  3. Senang untuk kita tahu bila produce roti yang kita beli tu kan. Terima kasih share :)

    BalasPadam
  4. Baru tahu. Selalu tengok tarikh. Ingat warna ikut suka hati letak. Hehe.

    BalasPadam
  5. Ohhh, yeke gitu..baru kutahuuuu..Ada kaitan dengan hari pembuatan ehhh

    BalasPadam
  6. dulu pernah baca tapi tak pernah nak ingat pun benda ni haha

    BalasPadam
  7. ada baca. tapi sekali imbas jer masuk dalam kepala otak.endingnya sampai ke sudah tak ingat.asal ada nampak roti jer memang beli.tak dan nak tengok G-tag bagai.kih2.

    BalasPadam
  8. Waahh dari mana tau info ni?

    BalasPadam
  9. baru tau.. haha. lmbat betul tau info2 mcm ni.. tq CCL share ..

    BalasPadam
  10. dulu dok hairan jugak kenapa ada warna macam2. hehe

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan