"CIKONG PADU" MEMANG BETUL-BETUL PADU


Assalamualaikum dan salam sejahtera . 


"CIKONG PADU" MEMANG BETUL-BETUL PADU Minuman penyejuk badan Lai Chi Kang atau lebih mudah dipanggil dengan nama Cikong semestinya menjadi pilihan ramai, tambah-tambah lagi kalau bulan puasa memang mudah la nak di cari . Tapi kalau bulan biasa memang susah nak jumpa Cikong ni dijual di kedai-kedai makan . Sekarang kalau nak makan ,segala bahan-bahan Cikong ada dijual hanya balik rebuskan sahaja segala bahan-bahan . 



FOOD, FOOD BLOGGER, LAICHIKANG, CIKONG PADU , FOOD REVIEW , LAICHIKANG PENYEJUK BADAN


Petang tadi kisahnya terlalu satu jalan ni , nampak satu khemah tertera dengan "Cikong Padu" hanya menjual cikong . Disebabkan sudah terlalu lama tidak makan. So CCL mencuba cikong padu tersebut . Namanya cikong padu memang kena dengan bahan-bahan yang diletakkan .Ramuan bahan yang diletakkan memang banyak . Memang berbaloi dengan harga satu tupperware bulat tinggi ini berharga RM5 . Memang puas hati dapat beli cikong padu ni. 

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. wahhh nampak sedap. nanti nak try lah.

    btw kita ads buat giveaway di blog. jemput join ye.

    BalasPadam
  2. Ni padu teruk ni. Banyak nau isinya😋

    BalasPadam
  3. Ini betul betul padu. Banyak betul isinya tu. Harga pun berpatutan. Kalau saya beli bungkus sekali bawak balik. Hehe...

    BalasPadam
  4. Wah..memang puas hati tu.
    Akak pun dah lama tak beli Lai Chi Kang ni, jarang jumpa.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan