Advertisement

Responsive Advertisement

SHOPEE 18SEN : TALI PINGGANG COMEL

 


Assalamualaikum dan salam sejahtera 


SHOPEE 18SEN : TALI PINGGANG COMEL Haritu CCL kongsi dengan korang pembelian barang di shopee serendah 18Sen iaitu getah pengikat rambut . Bukan satu barang sahaja tau .. Barang yang kedua CCL dapat checkout dalam shopee sempena shopee 18sen iaitu  tali pinggang.



Tali pinggang dengan saiz yang agak comel lebarnya .. Material tali pinggang pun setanding dengan harga . , tidak tebal dan tidak nipis  . Kecil molek sahaja saiznya . Boleh gayakan dengan dress ataupun blouse yang sesuai . Pandai gayakan dengan baju mesti ootd jadi cantik . 

Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. wah... ini pon 18 sen jugak

    BalasPadam
  2. wahhh... x pernah dpt harga mcm ni di shopee.. x reti.. hehehe

    BalasPadam
  3. Mak aih…murah sangat ni CCL 😄

    BalasPadam
  4. Murahnya, berbaloi tu dapat tebus sebab kalau lambat sikit, harganya dah balik asal, kan, hihi.

    BalasPadam
  5. Rajin btul dia shoping brg murah2... Berbaloi la tu kan

    BalasPadam
  6. Rezeki CCL... murah sangat!

    BalasPadam
  7. betul betul murah ni. Sangat berbaloi beli. Pandai shopping di shopee dapat harga murah :)

    BalasPadam
  8. selalu jugak beli yang sen sen ni.. sampai asyik ter-beli benda yang tak perlu pun adoi.. dalam fikiran, alahh sen sen je takpe tak membazir pun.. aci tak hehe

    BalasPadam
  9. cute nyaaaa. boleh pakai dgn dress

    BalasPadam
  10. memang berbaloi la dengan harga semurah tu

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan