SUPPLEMENT AFYAA RYNDU JAWAPAN UNTUK KULIT YANG LEBIH ANGGUN DAN JELITA

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera 


SUPPLEMENT AFYAA RYNDU JAWAPAN UNTUK KULIT YANG LEBIH ANGGUN DAN JELITA Wah!!! Tajuk juga sudah gempak. Sapa tak nak cantikkan. Lebih-lebih lagi cantik luar dan dalaman. dua dalam satu gitu. Untuk kecantikan dah memang sinonim dengan kita para wanita.Hari ini CCL nak kongsi dengan korang semua satu produk kecantikkan yang diasaskan oleh Angkasawan Negara iaitu tak lain tak bukan beliau adalah Dato Dr.Sheikh Muszaphar Shukor iaitu supplement yang diberi nama "Afyaa Ryndu" . CCL pun baru tahu Angkasawan Negara keluarkan produk kecantikkan ini bukan untuk kaum wanita sahaja tetapi juga untuk kaum lelaki yang sangat mementingkan kesihatan tubuh badan dari segi luaran dan juga dalaman . 



AFYAA RYNDU, SUPPLEMENT AFYAA RYNDU, CANTIK JELITA DENGAN AFYAA RYNDU, PRODUK AFYAA, PRODUK AFYAA RYNDU, HARGA AFYAA RYNDU, KHASIAT AFYAA RYNDU, REVIEW, BEAUTY, TIPS KESIHATAN, BEAUTY BLOGGER, REVIEW PRODUCT, DATO DR SHEIKH MUSZAPHAR SHUKOR

Supplement untuk kulit cantik dan sihat 

Supplement "Afyaa Ryndu" adalah produk yang diasaskan oleh Dato Dr. Sheikh Muszaphar Shukor yang memfokuskan untuk membantu korang untuk memiliki kulit yang cantik dan sihat. Afyaa Ryndu juga diformulasikan dengan bahan semulajadi dan berteknologi tinggi. bahan semulajadi yang digunakan  dalam formulasi Afyaa Ryndu yang menggunakan teknologi dari Timur dan Barat. Bahan ekslusif dari Gunung Berapi Etna di Sicily Itali dan dipatenkan oleh Konjin Life Sciences dari Jepun syarikat teknologi mikrobiologi.



AFYAA RYNDU, SUPPLEMENT AFYAA RYNDU, CANTIK JELITA DENGAN AFYAA RYNDU, PRODUK AFYAA, PRODUK AFYAA RYNDU, HARGA AFYAA RYNDU, KHASIAT AFYAA RYNDU, REVIEW, BEAUTY, TIPS KESIHATAN, BEAUTY BLOGGER, REVIEW PRODUCT, DATO DR SHEIKH MUSZAPHAR SHUKOR

Bahan Kandungan Afyaa Ryndu

-Jus serbuk delima

-Isomalt

-Ekstrak yis torula

-Serbuk madu

-Red orange complex

-Ekstrak biji anggur

-Vitamin c 

-Superoxide Dismutase

-Zink sitrat



AFYAA RYNDU, SUPPLEMENT AFYAA RYNDU, CANTIK JELITA DENGAN AFYAA RYNDU, PRODUK AFYAA, PRODUK AFYAA RYNDU, HARGA AFYAA RYNDU, KHASIAT AFYAA RYNDU, REVIEW, BEAUTY, TIPS KESIHATAN, BEAUTY BLOGGER, REVIEW PRODUCT, DATO DR SHEIKH MUSZAPHAR SHUKOR

Fungsi Supplement Afyaa Ryndu

-mendorong penghasilan melanin

-kurangkan bintik hitam

-menggalakkan penghasilan kolagen

-mencerahkan kulit 

-merangsangkan kesan vitamin C

-kulit lebih segar dan sihat

-melawan radikal bebas

-melambatkan penuaan kulit 



AFYAA RYNDU, SUPPLEMENT AFYAA RYNDU, CANTIK JELITA DENGAN AFYAA RYNDU, PRODUK AFYAA, PRODUK AFYAA RYNDU, HARGA AFYAA RYNDU, KHASIAT AFYAA RYNDU, REVIEW, BEAUTY, TIPS KESIHATAN, BEAUTY BLOGGER, REVIEW PRODUCT, DATO DR SHEIKH MUSZAPHAR SHUKOR

Cara pengambilan Supplement Afyaa Ryndu 

1 botol supplement Afyaa Ryndu ini ada 30 biji . Korang boleh kunyah satu biji supplement ini seelok-eloknya selepas makan .



AFYAA RYNDU, SUPPLEMENT AFYAA RYNDU, CANTIK JELITA DENGAN AFYAA RYNDU, PRODUK AFYAA, PRODUK AFYAA RYNDU, HARGA AFYAA RYNDU, KHASIAT AFYAA RYNDU, REVIEW, BEAUTY, TIPS KESIHATAN, BEAUTY BLOGGER, REVIEW PRODUCT, DATO DR SHEIKH MUSZAPHAR SHUKOR

Kesan selepas mengamalkan Supplement Afyaa Ryndu

CCL mempunyai masalah kulit wajah yang kombinasi dan berminyak pada area t-zone, selepas mencuba supplement Afyaa Ryndu selamat seminggu CCL nampak perubahan demi perubahan iaitu masalah kulit wajah berminyak sudah berkurangan . Selain itu, lingkaran gelap bawah mata dan juga parut-parut jerawat degil CCL juga makin pudar dan menjadikan  kulit wajah CCL kembali bersih tanpa sebarang parut dan juga bintik hitam . Rasa supplement ni pun sangat sedap gandingan rasa manis buah dan masam-masam . Sedap untuk dikunyah-kunyah .



Supplement Afyaa Ryndu ini juga sangat sesuai diamalkan oleh golongan lelaki dan wanita yang berumur 18 tahun ke atas , tetapi tidak disyorkan  supplement Afyaa Ryndu ini untuk wanita hamil atau ibu yang menyusu badan . Bagi korang yang tiada penyakit kronik seperti kegagalan buah pinggang tahap 3 dan tahap 4  juga tidak digalakkan .



Tak bahaya ke supplement Afyaa Ryndu ?

Dato Dr. Sheikh Muszaphar Shukor juga sangat menitik berat akan Keselamatan, Kesihatan Keberkesanan dan Kehalalan produk ini. Professor Dr. Abdul Malik Bin Musharat telah bekerjasama dengan Afyaa sebagai Government Liaison Halal Consultant.Beliau sangat menitikberatkan aspek Halal dan memastikan Produk Afyaa bermula dari sumber yang Halal, diproses secara Halal dan di jamin Halal.



AFYAA RYNDU, SUPPLEMENT AFYAA RYNDU, CANTIK JELITA DENGAN AFYAA RYNDU, PRODUK AFYAA, PRODUK AFYAA RYNDU, HARGA AFYAA RYNDU, KHASIAT AFYAA RYNDU, REVIEW, BEAUTY, TIPS KESIHATAN, BEAUTY BLOGGER, REVIEW PRODUCT, DATO DR SHEIKH MUSZAPHAR SHUKOR
Afyaa Ryndu disahkan Halal oleh JAKIM dengan nombor rujukan JAKIM.700-2 / 3/1 103-03 / 2021 kerana disahkan oleh HALVEC LABORATORIES bahawa tidak ada DNA babi yang dikesan. Oleh itu, anda boleh mempunyai ketenangan hati untuk menggunakan produk ini.



AFYAA RYNDU, SUPPLEMENT AFYAA RYNDU, CANTIK JELITA DENGAN AFYAA RYNDU, PRODUK AFYAA, PRODUK AFYAA RYNDU, HARGA AFYAA RYNDU, KHASIAT AFYAA RYNDU, REVIEW, BEAUTY, TIPS KESIHATAN, BEAUTY BLOGGER, REVIEW PRODUCT, DATO DR SHEIKH MUSZAPHAR SHUKOR

Tiga lagi ujian makmal dijalankan untuk mengesahkan bahawa tidak ada komponen logam berat dalam suplemen oleh SGS (AFLSA / 210250008-AF34318), tidak ada hidrokuinon dan tretinoin oleh Pusat Racun Nasional Makmal Toksikologi USM (PRN2020 / 215) dan yang terakhir tetapi tidak kurang pentingnya, tiada mikroba oleh Bio Synergy Laboratories Sdn. Bhd. (MK / 21010652)



AFYAA RYNDU, SUPPLEMENT AFYAA RYNDU, CANTIK JELITA DENGAN AFYAA RYNDU, PRODUK AFYAA, PRODUK AFYAA RYNDU, HARGA AFYAA RYNDU, KHASIAT AFYAA RYNDU, REVIEW, BEAUTY, TIPS KESIHATAN, BEAUTY BLOGGER, REVIEW PRODUCT, DATO DR SHEIKH MUSZAPHAR SHUKOR

Selain itu, Afyaa Ryndu juga merupakan produk yang ada sijil GMP, bersertifikat HACCP dan disertakan dengan MESTI (Makanan Selamat Tanggungjawab  Industri ) olehKementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Jadi untuk memastikan supplement itu betul-betul selamat wajib ada MESTI.



AFYAA RYNDU, SUPPLEMENT AFYAA RYNDU, CANTIK JELITA DENGAN AFYAA RYNDU, PRODUK AFYAA, PRODUK AFYAA RYNDU, HARGA AFYAA RYNDU, KHASIAT AFYAA RYNDU, REVIEW, BEAUTY, TIPS KESIHATAN, BEAUTY BLOGGER, REVIEW PRODUCT, DATO DR SHEIKH MUSZAPHAR SHUKOR

Tak perlu habiskan wang untuk buat rawatan yang mahal2, Kami dah jumpa formula terbaik untuk rawat masalah kulit orang asia


Untuk maklumat lebih lanjut, sila lawati:


🔎Laman web : https://afyaa.com/

🔎 Facebook : https://www.facebook.com/afyaaoffiial

🔎 Instagram : https://www.instagram.com/afyaaryndu.my/







Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Menarik je pulak tengok. Cun pulak dengan template purple CCL ni. hehe

    BalasPadam
  2. bgos consume supplement.. =)

    BalasPadam
  3. Nama supplement dia tu buat orang rindu nak makan kot kan. Exclusive nampak supplement ni.

    BalasPadam
  4. Oh baru tahu ni produk Dato Dr. Sheikh Muszaphar...

    BalasPadam
  5. Wahhhh! Nampak menarikkkk! Pulak tu produk dari indan yang disanjungi ramai.. mesti hebat produk ni...

    BalasPadam
  6. semoga ccl dapat manfaatnya dgn produk ni :)

    BalasPadam
  7. menarik jugak khasiatnya. warna dan nama pun buat orang tertarik nak beli

    BalasPadam
  8. bagus dah ada perubahan
    Thanks ccl for sharing

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan