Roti Planta Berkrim Hanya RM0.70 Sen

Assalamualaikum dan salam sejahtera 


Roti planta, roti planta berkrim, roti planta serendah 70,

Roti ni antara roti lagend . CCL memang dah lama tak makan roti ni . Alang-alang tersusun di bahagian rak roti , terus la beli .  Roti planta ni memang sangat murah . Hanya RM0.70 sen sahaja . Murah lagi murah kan .. 

Rasa pun memang sangat sedap . Roti planta berkrim rasa manis-manis berkrim . Makan roti ni cicah pula dengan kopi panas atau teh o panas . Memang layan la .. 

Tempat korang ada jual tak roti planta ni ? 


Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. ada lagi ye yg bawah rm 1 roti? x perasan plak brand ni...

    BalasPadam
  2. So far x pernah lg nmpk roti planta ni... ada kat belah2 utara je ke eh?

    BalasPadam
  3. Dulu2 suka buat atas roti then tabur gula sikit =D

    BalasPadam
  4. jarang dpt jumpa roti murah brand suria ni.. kat tempat ana slalu jumpa brand gardenia je hehehe

    BalasPadam
  5. Kita geng, suka roti planta ni...
    Sekarang jarang jumpa. Yg ada roti krim gardenia tu tapi tak sama dgn roti planta lejen ni.

    BalasPadam
  6. Tak pernah nampak. Kat sini takde jual roti ni.

    BalasPadam
  7. Memang suka roti planta camni, tapi sini barang limited sampainya. Tak nampak yang baru2. Tak macam KL Selangor.

    BalasPadam
  8. wah 70 sen ke. murah lagi. sini takda brand tu

    BalasPadam
  9. Saya tak ingat pernah makan ini saat masih kuliah di Penang atau tak. Rasa2nya hanya sering beli gardenia, atau memang hanya itu yg ada di Penang 😅. Tapi saya sukaaa roti dengan krim manis seperti Ini

    BalasPadam
  10. sblum ni biasa cri roti gardenia je. roti lain memang xpandang jadi memang takkan perasan brand roti lain. hehe

    BalasPadam
  11. Masa sekolah dulu memang selalu bawa bekal roti ni je. Masa sambung belajar pun, buat alas perut dengan roti ni jugak. Memang legend.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan