Top Commentators March 2024 : Tahniah Blogger NA


Assalamualaikum dan salam sejahtera 


Top commentators march , kongsi rezeki , hadiah top Commentators bulan mac

Sepatutnya entri ini keluar pada minggu pertama bulan April . Tapi atas faktor  sibuk, postpone punya postpone hari ni baru release . Maaf andai entri ini terperam lama, nak release minggu raya hari tu pasti masing-masing sibuk dengan beraya , ada yang balik kampung, ada yang ziarah sanak saudara jiran tetangga , ada yang meraikan raya dengan anjurkan rumah terbuka . So hari ni  CCL akan umumkan Top 5  kaki komen untuk bulan Mac . Nampaknya calon-calon baru juga yang tersenarai ni .. korang boleh terjah blog-blog diorang . Support each other untuk terjah dan tinggalkan komen-komen . 

Top 5 commentators March 2024
  1. NA
  2. Azhafizah MN
  3. Ladybird
  4. mummy_ayu
  5. Bola Katok

Alhamdulillah top Commentators  January dan February adalah  calon yang berlainan . Hadiah pun telah selesai CCL berikan . Untuk bulan February CCL beri hadiah INI kepada blogger Ladybird . 

Taknak bebel panjang . CCL nak umumkan Top Commentators untuk bulan Mac adalah jatuh kepada blogger NA . Yang mana belum follow atau belum singgah blog NA boleh laa terjah blog NA . Untuk blogger NA boleh emailkan detail ke virgoyana61@yahoo.com untuk pegeposan hadiah saguhati untuk awak sebagai tanda penghargaan CCL kepada awak yer .InsyaAllah CCL akan pos hadiah selepas raya , tak nak kejadian barang sangkut di HQ courier terlalu lama . Tahniah tak jemu- jemu singgah blog CCL . 

Tahniah juga top 5 yang lain , terima kasih juga pada rakan blogger yang lain datang berkunjung tinggalkan komen . Setiap komen sangat bermakna untuk CCL , penyuntik semangat nak tulis entri banyak-banyak lagi . Doakan semoga CCL murah rezeki , boleh kongsi hadiah-hadiah yang best untuk korang . 

Love you all . 
Salam Aidilfitri 


Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Alhamdulillah. Tq atas penghargaan.

    BalasPadam
  2. Tahniah kepada NA, dan semua rakan bloggers yang tersenarai. Selamat hari raya, CCL. :)

    BalasPadam
  3. Tahniah blogger NA.
    Moga tambah rezeki CCL.

    BalasPadam
  4. Tahniah semua blogger yang tersenarai :)

    BalasPadam
  5. tahniah pada blogger yg selalu komen positif

    BalasPadam
  6. congrats ..terselit jugak MA di situ yer :-)

    BalasPadam
  7. Tahniah untuk semua top komentator yang tersenarai dan yang terpilih, kak Wina.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan