Advertisement

Responsive Advertisement

Daftar Masuk MySejahtera Tidak Lagi Diperlukan Bermula 1 Mei 2022

 Assalamualaikum dan salam sejahtera . 


Daftar Masuk MySejahtera Tidak Lagi Diperlukan Bermula 1 Mei 2022 Kerajaan kini mengumumkan daftar masuk ke premis menggunakan imbasan kod QR MySejahtera tidak lagi diwajibkan untuk memasuki premis atau kawasan awam bermula 1 Mei 2022 kelak.Pada masa yang sama, orang ramai turut boleh memasuki premis tanpa mengira status vaksinasi masing-masing.


INFO , MYSEJAHTERA ,APLIKASI MYSEJAHTERA, DAFTAR MASUK MYSEJAHTERA DIMANSUHKAN , DAFTAR MASUK MYSEJAHTERA TIDAK DIPERLUKAN BERMULA 1 MEI , SOP COVID19 1 MEI 2022 , SOP TERBARU COVID19 ,CARA KEMASKINI MYSEJAHTERA,KEMASKINI VERIFIED MYSEJAHTERA,

Walaubagaimanapun, mereka yang positif Covid-19, berstatus “Risiko Tinggi” dan berada dalam HSO dilarang daripada memasuki premis.


Baca juga : Status Pemakaian Pelitup Muka Bermula 1 Mei 2022


Kerajaan turut menyatakan aplikasi dan beberapa ciri-ciri MySejahtera akan ditambah-baik lagi. Orang ramai juga diminta mengaktifkan ciri MySJ Trace dalam memudahkan penjejakan kontak sekiranya berlaku sebarang penularan.




Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Ini paling suka sebab tak payah beria nak scan bila masuk mana mana.

    BalasPadam
  2. weekend lepas gi mall..beli baju raya Ian & Iris pun..byk kedai dah x perlu scan dah... diaorg lagi awal

    BalasPadam
  3. Senang tak payah scan lagi dah. Macam mummy ayu cakap jugak. Sekarang ni kat entrance dah tak perlu scan dah.

    BalasPadam
  4. ni paling sy suka hehehe... ms mula2 tu rasa awkward jg laa... skrg dah biasa

    BalasPadam
  5. part ni suka sbb leceh betul kena keluar hp utk scan bila keluar masuk mana-mana kedai/mall..kadang hp dah letak dlm beg, malas nak amik..

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan