Hangat-Hangat Pekena Teh O Ais Limau

Assalamualaikum dan salam sejahtera 

Hangat-Hangat Pekena Teh O Ais Limau Hangat-sehangatnya cuaca sekarang ni kan , tambah-tambah lagi masuk ke tengahari sampai ke pukul 4 5 macam tu . Lagi pun biru cerah memang tak dak tanda- tanda hujan nak turun . Memang kat Perlis sekarang ni musim panas dan musim angin timur . Mujur panas-panas macam ni pun Allah hadirkan angin . So tak ada laa rasa bahang hangat tu terlampau tinggi . 

Teh o ais limau , teh o ais

Lepak tepi rumah sambil kena angin timur ni , CCL bancuh satu jug teh o ais limau . Hahhh dahaga sangat kan . Bancuh teh o , perahkan  dua tiga biji limau kasturi , settle. 

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Kelmarin masa kat rumah mentua kat Segamat, panas sangat. berkali kali mandi sebab rasa rimas sangat. Tapi semalam, hujan lebat, ribut bagai

    BalasPadam
  2. dapnyaaa. favorite sy ni . minum time hangat. mmg padu la

    BalasPadam
  3. air tea camni yg sedap ni.. tambah ngn air dan masam limau pula.. ya Allah terasa mengalir di tekak.. segar...

    BalasPadam
  4. Bila panas sangat memang mengharapkan hujan.
    Waktu tenghari saat terik tu memang mencari ais..

    BalasPadam
  5. memang ngam lah ice lemon tea minum musim panas ni

    BalasPadam
  6. Rasanya dah berminggu tak ada hujan kan? Kemarau. Tempat akak hari-hari ada kebakaran.
    Syok waktu malam hingga pagi, suhu rendah. Alhamdulillah taklah siang malam panas.

    BalasPadam
  7. Ya Allah, mengancamnya! Bolehlah akk buat juga ni...
    Betul, skrg cuaca panas tapi berangin, syok :D

    BalasPadam
  8. skrg ni musim panas, memang air sejuk di carinya

    BalasPadam
  9. hilang haus kena teh o ais limau...sejukkk tekak

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan