Advertisement

Responsive Advertisement

DAPAT NOTEBOOK & KEYCHAIN HANDMADE REZEKI JOIN GIVEAWAY BLOGGER MUMMY AYU

 


Assalamualaikum dan salam sejahtera . 


DAPAT NOTEBOOK & KEYCHAIN HANDMADE REZEKI JOIN GIVEAWAY BLOGGER MUMMY AYU Bulan November yang lepas ada beberapa rakan blogger mengadakan contest , so CCL tidak terlepas peluang untuk sama-sama memeriahkan contest tersebut sama ada Giveaway mahupun segmen yang rakan blogger adakan , ada masa terluang pasti CCL akan turut serta . 


Dalam beberapa contest , alhamdulillah rezeki CCL terselit melalui Giveaway yang Mummy Ayu anjurkan . Seronok juga kadang-kadang join segala contest yang rakan blogger adakan . Selain dapat eratkan silaturrahim , kenal rakan blogger yang baru , dapat juga hadiah tanda kenang kenangan dari rakan blogger . 



hadiah dari blogger,menang contest, notebook , keychain handmade


Notebook dan keychain handmade merupakan pemberian Mummy Ayu hadiah CCL join Giveaway yang dianjurkan . Notebook yang comel designnya dan juga keychain handmade boleh digantung pada beg mekap tak pun beg telekung . 


Terima kasih Mummy Ayu atas pemberian hadiah berikut . CCL doakan semoga Mummy Ayu sekeluarga dimurahkan rezeki seluas lautan didunia . Aamiin.aamiin ..


Korang yang masih belum kenal-kenal blogger Mummy Ayu korang boleh la kunjung ke blog beliau http://mummyayu.blogspot.com



Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. Alhamdulillah rezeki, cantik, Tahniah CCL, moga dimewahkan rezeki buat pemberi dan penerima Aameen.

    BalasPadam
  2. Alhamdulilah... Tahniah.. lama dah tak join contest dan giveaway..

    BalasPadam
  3. alhamdulillahhhh . mesti seronok kannn

    BalasPadam
  4. tahniahh... memang seronok dapat hadiah dari kawankawan blogger ni

    BalasPadam
  5. Tahniah, CCL! Berkenan tengok design cover buku nota tu 😊

    BalasPadam
  6. Tahniah CCL.. cantik hadiah giveaway nya..

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah.. Tahniah !!

    P/S: Cantik la template baru blog CCL. Maaf baru ada kesempatan dan larat nak BW kat sini.. :)

    BalasPadam
  8. Alhamdullilah.. tahniah awak..

    BalasPadam
  9. Comelnya hadiah. Tahniah lyana dapat hadiah dari mummy ayu.

    BalasPadam
  10. Wah..Tahniah CCL 👏🏽
    Cantik cute hadiahnya.

    BalasPadam
  11. Aaaminnn untuk doa itu

    BalasPadam
  12. alhamdulillah rezeki.. sronok jd blogger ni.. smua kwn2 bagus

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan