MIXUE : Boba Sundae

Assalamualaikum dan salam sejahtera 

MIXUE : Boba Sundae Sejak MIXUE ni bertapak di Kangar Perlis, hari ni baru sempat nak beratur di kiosk MIXUE untuk membeli aiskrim . MIXUE ni bukan sekadar menjual aiskrim turut hadir dengan beberapa minuman juga . Tapi untuk kali pertama ni CCL nak suka aiskrim dari MIXUE ni dulu . Sebab ramai yang cakap aiskrim MIXUE ni murah , berpatutan. patut laa masa nak beli kemain beratur panjang tau sampai keluar . 

Mixue, mixue halal, aiskrim mixue, menu aiskrim mixue, aiskrim mixue murah, mixue boba sundae , mixue ice cream sundae

Untuk kali pertamanya CCL memilih aiskrim Boba Sundae dari MIXUE, harga satu cup  ini RM5 . Memang murah dan harga pun berpatutan  .  Boba Sundae ni hadir dengan gabungan aiskrim vanilla yang manis-manis berlemak . Tambah dengan boba yang kenyal-kenyal dan sirap gula perang yang mantap . Memang sedap !! Recomended sangat .. 


Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Comeinya cup dia.. boba dah lama stop. Dulu suka jugak

    BalasPadam
  2. tk pernh try lg mixue...baca review ramai ckp sedap

    BalasPadam
  3. Mixue ni akak belum pernah cuba lagi

    BalasPadam
  4. Mesti manis ni kan..akak x minum manis...tapi cup tu lawa

    BalasPadam
  5. tak pernah try lagi mixue.. nampak sedap

    BalasPadam
  6. dah 2x try teh, nak try aiskrim pula..

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan