Siti Nurhaliza Anggap Tindakan Sharifah Sakinah Hanya Imaginasi

Beberapa hari ini kecoh diperkatakan mengenai pelakon, Sharifah Sakinah yang beraksi keterlaluan dengan memuat naik video Keek yang telah mencetuskan rasa kurang senang banyak pihak.
Video 1
Video 2
Tidak cukup dengan penggunaan bahasa yang kurang sopan, adik kepada Sharifah Sahira ini turut memetik beberapa nama artis tempatan di dalam video berkenaan. Salah seorang daripadanya ialah Datuk Siti Nurhaliza.
“Apa yang saya faham dia cuba meniru suara saya ketika merakamkan ‘voice over’ untuk Jusco dulu. Saya tidak rasa yang dia mahu kaitkan nama saya dengan aksi seterusnya.
“Saya menganggap rakaman itu imaginasi dia sahaja. Tidak mengapa lah. Budak muda kan, mungkin tengah seronok, “jelas Datuk Siti Nurhaliza seperti yang dilaporkan Media Hiburan online.

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. muda tak muda yang penting dia ni telah memalukan serta bagi yaya menjatuhkan mat=ruah perempuan..
    sepaptutnya dia berfikir dahulu sebelum melakukan sesuatu..

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan