Jehan Miskin Kahwini Gadis Korea Sabtu Ini

Desas-desus yang menyatakan bakal isteri Jehan Miskin adalah seorang gadis Korea ternyata benar. Jehan Miskin dilaporkan akan mengakhiri zaman bujangnya dengan gadis tersebut pada hari Sabtu ini dalam sebuah majlis di Carcosa Seri Negara.

Berkata kepada Harian Metro hari ini, Jehan memberitahu akan menceritakan segalanya di hari pernikahan kelak. Kata Jehan:-
Buat masa sekarang saya tidak mahu bercerita lanjut mengenai percintaan saya, siapa gadis itu, di mana saya berkenalan dan sebagainya. Saya akan ceritakan segalanya nantio selepas selesai majlis pernikahan. Keluarga bakal mentua saya bakal datang dari Korea, ibu dan kakak saya yang menetap di Amerika Syarikat juga akan turut meraikan perkahwinan saya ini



 

Jutaan tahniah buat Jehan Miskin atas berita gembira ini. Akhirnya gadis Kimchi yang berjaya mencuri hati Jehan. Semoga perkahwinan ini berkekalan sehingga akhir hayat. Diharap Jehan simpan sedikit tenaga untuk keluar mengundi pada hari Ahad. Hehehe ~

Catat Ulasan

3 Ulasan

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan