Sedekah Pakaian Terpakai , Dapat Kurma

 Assalamualaikum dan salam sejahtera 


Sedekah Pakaian Terpakai , Dapat Kurma Ada yang dah baca entri CCL sedekah pakaian terpakai ? .Alhamdulillah semoga pakaian yang CCL sedekah itu mampu menolong golongan yang kurang berkemampuan mahupun sesiapa sahaja yang memerlukan . Setelah selesai hantar pakaian pusat pengumpulan pakaian terpakai , kena tunggu sekejap la untuk diorang  check dahulu pakaian yang kita hantar tu sama ada masih elok dipakai sebaliknya . Alhamdulillah setelah 15 minit berlalu , semua pakaian yang CCL hantar lulus . Tiada cacat celanya . Nak sedekah apa-apa kepada golongan memerlukan perlulah dalam keadaan yang masih boleh diguna pakai walaupun pakaian mahupun barangan-barangan lain . 


cara mudah sedekah pakaian terpakai,Sedekah tudung,Sedekah pakaian terpakai,CERITA CCL,


So dah settle bagi baju , dapat pulak kurma . Boleh la buat makan berbuka nanti . Lepas ni sesi nak clearance tudung-tudung .ada yang nak tak ? . Hehehee

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Aduh! Kitapun banyak baju kurung dan tudung. Memang tiada beli, orang bagi.

    BalasPadam
  2. Saya declutter jual di carousell lepas tu hantar H&M dan bagi orang je cepat sikit huhu..

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah

    BalasPadam
  4. Ni maksudnya buat baik dibalas baik.

    BalasPadam
  5. alhamdulillah...setuju yana, nak sedekah ni kena bagi barang-barang yang elok lagi..bukan yg dah koyak, lusuh (pakaian) atau dah tak berfungsi (barangan)...akak selalu juga 5s baju-baju yang mana tak muat pakai lagi tapi biasanya akak buang sbb tak tahu nak hantar ke mana..huhu..

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan