5PCS SAMPUL RAYA SERENDAH 50SEN

 Assalamualaikum dan salam sejahtera 

5PCS SAMPUL RAYA SERENDAH 50SEN Beberapa minggu je lagi kan dah nak masuk bulan Syawal . Mesti antara hangpa semua ada yang selesai sudah persiapan raya , ada yang hampir 50% selesai. Bagi CCL  hanya kuih raya yang sudah settle . Tahun ni hanya keluarkan duit sahaja untuk membeli kuih-kuih raya . Kekangan masa pulak nak membuat. Persiapan untuk pakaian raya masih lagi mencari dan terus mencari . Yang cantik-cantik harga kemain mahal yer .. Penukaran duit raya dan sampul raya alhamdulillah dah settle awal-awal . 


Seperti yang CCL katakan, tahun ni juga kekangan masa untuk diy sampul raya seperti sebelum-sebelum ni . Seronok tau kalau boleh custom sendiri sampul raya . So tahun ini ambil keputusan godek-godek jer dalam shopee terjumpa laa sampul raya serendah 50 sen , kuantiti sampul raya tersebut bukan 1pcs 50 sen tetapi 1pack ada 5pcs dengan harga 49sen sahaja. Murah ke murah sangat ni ? Betul-betul murahkan ?


Yer sangat-sangat murah. CCL mulanya tak confident juga nak beli . Macam tak percaya pulak dengan harga serendah 49 sen boleh dapat 5pcs sampul raya . Setelah meneliti review-review yang ditinggalkan oleh pembeli barulah ada confident nak membeli . CCL pun grab la beberapa pack . 


sampul raya murah,sampul duit raya serendah 50sen,RACUN SHOPEE,sampul raya harga 50sen,sampul raya kartun,design sampul raya,Beli apa di shopee,


Design sampul raya 49 sen 

Beli dua design yang berbeza, satu design untuk kanak-kanak , satu lagi design untuk adik beradik.


Kualiti sampul raya 49 sen

-menggunakan kertas yang berkualiti  Art paper 128gsm 

-tebal & glossy

-saiz 17cm x 8.2cm (boleh muat RM1, RM5, RM10,RM20, RM50, RM100)

- hadir dengan warna-warna yang ceria & ilustrasi yang menarik 


Cantik, menarik , murah dan berkualiti .

Checkout shopee : https://shp.ee/vpaz38c



Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Sampul raya rahmah ni
    Murah betul

    BalasPadam
  2. Wah murah tu. MA selalu guna yg dpt free je...beli pun yg opis punya nya.. support skt ..he he

    BalasPadam
  3. murahnya, VM dah terbeli yg mahal sikit konon nak yg kawaiii. hahaha

    BalasPadam
  4. murah tu, skrg kena beli dah sampul raya dulu selalu dpt free

    BalasPadam
  5. akak pulak, sampul raya banyak dapat free tapi duit raya tak dapat nak tukar..lagi sehari baru hegeh2 nak pi tanya kat bank, mmg dah habis ler...adeh...lesson learnt, next year kena tukar awal2...

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan