Beli Cheongsam ? Nak Pakai Ke Tidak ?

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera 

Beli Cheongsam ? Nak Pakai Ke Tidak ? Seperti entri yang lepas-lepas CCL ada cerita yang tersinggah Queensbay Mall , Penang  . sempena Chinese New Year pulak tue kan , tengok beberapa outlet baju semuanya cantik - cantik . kebanyakkan more to untuk chinese . Raya diorangkan, kasi rancak laa . CCL pun terpegang la sehelai baju Cheongsam ni . Cantik design bunga kecik-kecik . warna usah dikatalah semestinya merah bawa ong githu .

 

chinese new year , baju cheongsam , design baju cheongsam , beli baju cheongsam merah ,

CCL beli ker cheongsam tu ? ehh ! tidak lah alang-alang berkenan dengan design tu, pegang dan lihat-lihat sekadar cuci mata aja .. 

5 Ulasan

  1. nanti beli la Cheongsam...sesekali merasa pakaian budaya org lain..hehe

    BalasPadam
  2. Memang cantik warna merah dengan bunga kecik. Tapi yelah, bila pulak nak menggayakannya kan? Hehe

    BalasPadam
  3. Meraikan kepelbagaian budaya

    BalasPadam
  4. kita beli tshirt rabbit. sekai tu je pakai pastu tak pakai dah haha

    BalasPadam
  5. dulu kecik2 selalu berangan nak pakai cheongsam..

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan