Annual Dinner 2022 . Tema Black & Pink

 Assalamualaikum dan salam sejahtera


Annual Dinner 2022 . Tema Black & Pink Alhamdulillah pada 6 Januari 2023 beberapa hari yang lalu telah berlangsungnya annual dinner bagi tahun 2022 . Alhamdulillah majlis semua berjalan lancar bermula 8 malam hingga 12 tengah malam . Tahun Ini juga CCL berkesempatan untuk turut hadir ke dalam dewan untuk meraikan majlis makan malam tersebut . Seperti yang hangpa baca tajuk di atas begitulah tema pada malam tersebut .



Tema Black Pink ? Ada artis Korea datang ? 


Annual dinner , annual dinner tema black pink, staff party, staff party tema black pink, tema black pink , black pink awards, dinner dress tema black pink , tema black pink dinner, baju tema black pink, baju dinner tema black pink

Setelah beberapa kali masuk meeting berkenaan annual dinner , nak tentukan tarikh, nak tentukan menu, acara apa yang nak dipersembahkan serta tema apa untuk tahun 2022 so masing-masing decide dengan tema Pink . Auchhh tak dapat bayangkan kaum-kaum lelaki semestinya tidak bersetuju dengan tema tersebut . Seperti yang dikatakan ada yang setuju dan ada yang tidak setuju . So decide punya decide , maka terjadilah tema Black & Pink pada malam tersebut . Nak dressing all black mahupun all pink pun boleh ataupun nak dressing black & pink pun ok jugak asalkan mengikut tema pada malam tersebut  . Ada juga kaum lelaki yang memakai baju soft pink pada malam tersebut . Nampak segak bergaya kesemuanya . 



Makan apa malam Annual Dinner ?


Annual dinner , annual dinner tema black pink, staff party, staff party tema black pink, tema black pink , black pink awards, dinner dress tema black pink , tema black pink dinner, baju tema black pink, baju dinner tema black pink

Hah, untuk tahun ini makan berhidang yer . No buffet !! So tahun ini bertemakan shellout . Kemain seronok laa penggemar-penggemar makanan laut . ,tapi kesian jugak pada yang allegik seafood . CCL alhamdulillah sementara waktu ni Allah bagi nikmat untuk makan segala jenis makanan laut . Alhamdulillah . Syukur . Bagi yang allegik seafood ada juga terselit makanan tambahan seperti laksa dan juga spaghetti . So makan sampai kenyang . 


Acara wajib pada malam Annual Dinner 

Yeahh kalau tak ada apa-apa acara semestinya annual dinner malam tersebut agak sendu bukan . So diselitkan antara aktiviti wajib setiap kali annual dinner adalah persembahan nyanyian daripada rakan-rakan sekerja CCL ..layan jerr sambil makan .

Acara seterusnya adalah ada dua acara permainan iaitu music chair yang dibahagikan kepada dua iaitu lelaki dan perempuan serta acara teka anggota badan siapa dan perlu sebutkan nama orang tersebut  biarpun acara sedikit tetapi tetap meriah .


Menariknya tahun ini setiap department diberi tugas untuk membuat satu video Tiktok dan video tersebut akan dipersembahkan pada malam annual dinner . Alhamdulillah setiap department memberikan kerjasama yang amat bagus . Menarik juga video-video tiktok yang diorang sampaikan . 


Nak tahu hadiah apa yang CCL dapat pada malam tersebut ? Next entri ok . Stay tune . 


Thank you pada yang baca . Love uollss 

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Cantik gabungan hitam dan merah jambu utk pentas tu...

    BalasPadam
  2. Wahh... best!! Mana gambar CCL dgn tema black & pink???

    BalasPadam
  3. wah shellout tu. lain dari lain. kesian la kalau siapa yang ada alahan seafood tak dapat nak makan

    BalasPadam
  4. Meriahnyaaaa bershell out. Memang puas hati laa, tambah2 kalau seafood tu fresh2.

    BalasPadam
  5. Menarik gabungan warna tu.. Black & Pink

    BalasPadam
  6. wah ber shellout uolls..nak tengok baju CCL pakai malam dinner..hehe..

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan