Buko Kayangan By DapoqNurBee

 Assalamualaikum dan salam sejahtera 

Buko Kayangan By DapoqNurBee Buko dan juga koktail buah antara pencuci mulut yang tengah laris sekarang ni . Rata-rata ramai juga yang buka khemah untuk menjual kedua-dia pencuci mulut tersebut . Tengah musim buko dan koktail buah sekarang ni kan . So ramai juga tak lepas peluang berebut cari rezeki untuk menjual . 

BUKO, BUKO VANILLA CINCA, BUKO VIRAL , BUKO VIRAL , RESEPI BUKO VIRAL, RESEPI BUKO BUAH, BUKO BERKRIM

Minggu lepas , jejak kaki ke Kieda Crepe tak lepas peluang untuk merasai buko . Kalau korang nak tahu buko ini sejenis dessert . Buko by dapoqnurbee memang sedap . Harga sebekas ni adalah RM15 . Berbaloi betul buko ini dengan harga . Buko ni memang banyak perisa , so CCL memilih perisa buko vanilla cincau . Sedap kena dengan anak tekak. Tekstur dia yang sangat pekat berlemak dan jangan risau tidak manis . Isi dalamnya ada cincau dipotong dadu, nata di coco dan juga sagu kecil . Isi buko pun memang banyak . Puas hati la makan buko kayangan dari dapoqnurbee . 

BUKO, BUKO VANILLA CINCA, BUKO VIRAL , BUKO VIRAL , RESEPI BUKO VIRAL, RESEPI BUKO BUAH, BUKO BERKRIM

Hangpa yang mana singgah ke Kieda Crepe atau mana-mana vendor yang ada Buko Kayangan dapoqnurbee jangan lupa untuk beli . Gerenti puas hati . 


8 Ulasan

  1. Ramai orang jual buko ni. Tapi belum pernah cuba lagi. Harga lebih kurang Lyana sebutkan tu. Tapi puas hati membeli kalau sedap dan banyak isinya.

    BalasPadam
  2. sekali je aida rasa buko ni, CCL.
    tu pun adik yg buat. sedap! 2 mangkuk sekali jalan :) ha ha ha...

    BalasPadam
  3. Mmg trending skrg ni kan? Tp sy x rasa lg buko ni

    BalasPadam
  4. nampak juga ramai share tapi tak pernah try lagi..boleh lah cuba kalau nmpk kat mana2...

    BalasPadam
  5. tak pernah makan lg buko ni. tgh viral skrg ni

    BalasPadam
  6. Sana sini org cerita pasal buko ni tapi belum pernah try lagi.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan