KADAR DIVIDEN ASB 2020 4.25 SEN TERENDAH DALAM SEJARAH


Assalamualaikum dan salam sejahtera . 

KADAR DIVIDEN ASB 2020 4.25 SEN TERENDAH DALAM SEJARAH Amanah Saham Bumiputera (ASB) merupakan instrumen untuk anda laburkan duit simpanan dan ASB ialah dana unit amanah untuk Bumiputera Malaysia. Pasti ramai yang melabur atau menyimpan duit di akaun ASB kerana ia dapat memberikan dividen atau pulangan untuk simpanan anda dan bakal mengetahui peratus dividen pada hujung tahun yang agak membantu kepada para penyimpan jika anda membuat simpanan secara konsisten.

Dengan membuat pelaburan dalam akaun ASB, pelabur akan mendapat keuntungan berdasarkan jumlah simpanan setiap bulan yang anda telah buat dan jumlahnya adalah bergantung pada peratus dividen pada setiap tahun sama ada ia konsisten atau berbeza bergantung pada keadaan. Kami ingin kongsikan dividen ASB yang bakal anda perolehi untuk tahun 2020 seperti di bawah 

Kadar Jumlah Dividen ASB 2020

Perkara ini adalah benda yang dinanti-nantikan untuk para pelabur akaun ASB kerana anda bakal mendapat pulangan dividen simpanan anda. Berikut ialah kadar jumlah dividen ASB 2020 :


DIVIDEN ASB 2020, AMANAH SAHAM BERHAD 2020, KADAR DIVIDEN ASB 2020, KADAR PELABURAN ASB, CARA PENGIRAAN KEUNTUNGAN ASB , EKONOMI SEMASA, AMANAH SAHAM BERHAD (ASB) ,


Ini merupakan agihan yang terendah sejak tahun 1990 dan juga tahun yang merupakan cabaran ekonomi yang mencabar  .Apa-apa pun syukur alhamdulillah . Biasalah pelaburan , ada kala naik . Ada kala turun . 

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Oh no! Tapi takpla.. okla tu dari zero kann hehe

    BalasPadam
  2. Dividen asb turun tapi pasaran emas tengah meningkat masa ni.

    BalasPadam
  3. bersyukur sbb masih ada lg dividen biarpun sikit.

    BalasPadam
  4. kesian kepada yg buat loan asb

    Jom join GA sahabat kita ni :)

    https://ejulz.blogspot.com/2021/01/wallet-giveaway-by-misya-2021.html

    BalasPadam
  5. Harap dividen tahun ni naik la

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan