" 12.12 JUALAN HARI LAHIR : PESTA ULANG TAHUN DENGAN SHOPEE "

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera .


" 12.12 JUALAN HARI LAHIR : PESTA ULANG TAHUN DENGAN SHOPEE "Jamuan ulang tahun dengan Shopee Ini adalah ulang tahun ke-5 Shopee dan platform e-dagang mengundang rakyat Malaysia untuk turut serta dalam perayaan ini kerana ia akan menawarkan beberapa tawaran hebat dan hiburan yang menarik! Tidak pasti di mana hendak bermula? Berikut adalah beberapa ciri 12.12 yang disenaraikan oleh Shopee untuk korang dan Pastikan korang menambahkan barang-barang tersebut ke troli, tuntut semua baucar korang, tambah harga ShopeePay  dan berehat sebelum Jualan Ulang Tahun 12.12. 


Bersedia untuk apa yang akan datang seterusnya? Ini dia! Tawaran Hari Lahir: Penghantaran percuma dengan perbelanjaan minimum RM12. Pada 12 Disember dari 20:00 hingga 23:00, nikmati penghantaran percuma tanpa perbelanjaan minimum! Manfaatkan tawaran 12 sen dan RM1 yang tidak dapat ditolak yang berlaku di Shocking Sale pada pelbagai item. Permainan Shopee: Mainkan Shopee Shake, Shopee Candy, Shopee Bubble, Shopee Poly, Shopee Claw, dan Shopee Lucky Prize untuk memenangi sehingga 12 juta Koin Shopee - syiling yang dapat anda kumpulkan dan ganti pembelian di platform. Tanaman air di Shopee Farm untuk mendapatkan FamilyMart Basque Burnt Cheesecake Sofuto; dan jangan lepaskan peluang pada 12 Disember apabila anda berpeluang menuai dan membawa pulang iPhone 12! 12.12 Birthday Bash: 




Jadilah sebahagian daripada berjuta-juta rakyat Malaysia di seluruh negara yang akan berkira-kira dengan Shopee hingga 12 Disember melalui konsert malam ini pada jam 9 malam di Shopee Live, Astro Ria, Astro Gempak dan YouTube. Pertunjukan live 12.12 Birthday Bash menampilkan barisan bintang seperti Sheila Majid, Faizal Tahir, Ruffedge, Misha Omar, Khai Bahar, Maya Karin, Bella Astillah, Dolla dan banyak lagi, dengan hos Dato 'Ac Mizal dan Fiza Frizzy yang akan menghiburkan penonton sepanjang malam.


Voucher Shopee terhad dapat diperebutkan sementara pengguna akan menang dari kumpulan 12 juta Coin Shopee apabila mereka mengambil bahagian dalam Shopee Shake dan Shopee Catch. Terdapat juga dua segmen Shopee Kotak Duit dengan hadiah wang tunai sehingga RM24,000 yang berlaku semasa persembahan. Birthday 12.12 Bash ditaja oleh adidas, Dr Cardin, Kinohimitsu, P&G, Polo Hills, dan Prudential yang akan memberikan tawaran waktu terhad eksklusif semasa persembahan. 


12.12 Pertunjukan Langsung: Hiburan bersambung di Shopee Live pada 12 Disember dengan rancangan bual bicara dan pengumuman khas oleh kekasih Malaysia Dato ’Sri Siti Nurhaliza pada pukul 12.30 tengah hari; saksikan Didi & Friends jam 3.30PM, peminat Fan Stray bertemu pada jam 4:00 petang, dan malam dengan GOT7 dan Stray Kids pada 8:00. 


Nantikan persembahan istimewa ini! Shopee Kotak Duit: Pertunjukan permainan langsung ini di Shopee Live yang memberi ganjaran kepada pengguna dengan wang tunai sehingga RM12,000 mengadakan sesi khas hari ini pada jam 9 malam, dan pada 12 Disember pada jam 6:00 dan 20:00. Pengguna yang bertuah akan dipanggil untuk menjawab satu soalan mudah dan diberi peluang untuk membuka kunci salah satu daripada enam kotak misteri yang mengandungi nilai wang yang berbeza, dengan hadiah utama adalah RM12,000. 12.12 Istimewa Hari Lahir: 


Nikmati jiwa  dengan tawaran menarik dari kedai F&B kegemaran anda di portal dalam aplikasi Voucher Makanan & Perkhidmatan Shopee. Jangan lupa untuk melihat terma dan syarat, dan tempoh sah: 

-Gong Cha: Strawberry Taro [RRP: RM12], Strawberry Matcha Latte [RRP: RM10], Strawberry Marble [RRP: RM10] sekarang dengan potongan 50% 

-Baskin Robbins: Ais Krim Handpacked 1 Pint pada harga RM23.12 [RRP: RM33.50]

-Kenny Rogers: Tandoori Whole Chicken pada harga RM29.90 [RRP: RM50.70]

-Salad Atelier: Poke Bowl (The Monk Bowl) dengan Ayataka menetapkan makanan pada harga RM12.12 [RRP: RM20.46]

-Tealive: Teh Susu Panggang Klasik Tealive dengan Grass Jelly pada harga RM5 [RRP: RM7] 


12.12 Tawaran Elektronik: Nikmati potongan sehingga 60% dengan beberapa alat dan peralatan rumah terlaris di Shopee. Lihat tawaran elektronik dan tambahkan ke troli melalui 12.12 

-Tawaran Elektronik: Audio: Fon Kepala Tanpa Bunyi Tanpa Wayar Sony WF-1000XM3 pada harga RM489 [RRP: RM949] 

-Komputer & Aksesori: HUAWEI MateBook D 15 (8GB + 256GB) dengan beg galas percuma pada harga RM1999 [RRP: RM2299] 

-Peralatan Dapur: Tefal Easy Fry Classic Healthy Fryer (4.2L) EY20 pada harga RM299 [RRP: RM799] 

-Telefon bimbit: Apple iPhone 11 Pro (512GB) pada harga RM4499 [RRP: RM5999] 

-Boleh pakai: realme Watch S pada harga RM299 [RRP: RM369]


Ganjaran dengan ShopeePay: Jualan Ulang Tahun 12.12 ini, dapatkan pulangan tunai menarik sehingga RM8 apabila rakyat Malaysia membayar dengan ShopeePay di kedai luar talian yang menerima dompet mudah alihnya. Bayar dengan ShopeePay di restoran kegemaran dan nama isi rumah seperti Starbucks, Krispy Kreme, Caltex, Mydin, Secret Recipe, Seoul Garden dan banyak lagi! 


Perayaan Lebih Besar: Shopee bekerjasama dengan jenama, peruncit dan penjual untuk menawarkan tawaran eksklusif berjuta-juta item di platformnya. Lihat jenama seperti Vinda, realme, Watsons, Unilever, Philips, Pediasure, L'Oreal, Enfagrow, Nivea, OPPO, Dutch Lady, OnePlus, QQ Malaysia, Carlo Rino, Nutox, adidas, Photobook, Dr Cardin dan juga Private Label oleh ZALORA.


 #ShopeeGivesBack: Dengan banyak organisasi amal di seluruh Malaysia yang berjuang untuk terus bertahan daripada kesan Covid-19, Shopee bekerjasama dengan lebih daripada 30 rumah amal dan organisasi seperti MERCY Malaysia dan Zoo Negara untuk mengumpulkan dana untuk tujuan masing-masing. Sokong inisiatif amal dan pelbagai sebabnya sepanjang musim ini melalui portal Tawaran, Penambahan & Bil dalam aplikasi atau #ShopeeGivesBack. 


Senarai tidak berhenti di situ! Jualan Ulang Tahun 12.12 ini adalah perayaan terbesar Shopee namun dengan lebih banyak perkara menarik untuk dilihat oleh pengguna di Shopee. Sementara itu, jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Shopee dan keberadaannya di 7 pasar di Asia Tenggara dan Taiwan, lihat infografik di bawah. 


Psst! Tahukah anda bahawa ibu pejabat wilayahnya di Singapura sangat besar sehingga lebih besar daripada gabungan 3 padang bola? Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Jualan Ulang Tahun Shopee 12.12 dan menjadi sebahagian daripada perayaan ini, lawati https://shopee.com.my/m/12-12

Catat Ulasan

3 Ulasan

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan