RESEPI 'SPAGHETTI DONUT' ADAKAH BOLEH POPULAR DI MALAYSIA ?


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

RESEPI 'SPAGHETTI DONUT' ADAKAH BOLEH POPULAR DI MALAYSIA ? | Bagi korang yang sangat menyukai 'spaghetti' dan pada masa yang sama jugak menyukai hidangan 'donut' . Pernah tak korang terfikir bagaimana kedua-dua makanan barat ini digabungkan menjadi satu resepi . CCL  terpandang dalam laman media sosial tentang makanan ini ,maka terciptalah satu resepi yang dinamakan 'Spaghetti Donut'. Wah,sah-sah terasa di syurga dunia bila dapat makan makanan yang unikmacam ini . Semakin lama sudah semakin kreatif otak pemikiran manusia ni haa.Tabik spring !!!! Pada yang cipta resepi spaghetti donut ini.Maybe, lepas ni donut nasi lemak,nasi ayam,satay pulak akan muncul.heheh pelik-pelik kan.


Spaghetti donut,resepi spaghetti donut,spaghetti donut viral,resepi,resepi spaghetti sedap,resepi donut lembut


Kalau ditanya dimana jualnya Spaghetti Donut ini. Semestinya bukan di Malaysia, tapi menu sebegini sudah terkenal di luar negara,mana tidaknya yang mencipta resepi ini pun memang berasal daei luar negara . Kalaulah Spaghetti Donut ini diluaskan di pasaran Malaysia, semestinya CCL  takkan lepaskan peluang untuk merasai menu ini . Sengaja CCL share mengenai Spaghetti Donut ini, untuk buka rakyat Malaysia menu sebegini semestinya wujud dengan kehadiran idea-idea kreatif .Mungkin akan ada rakyat Malaysia akan tercari-cari resepi spaghetti donut yang unik ini . Tak salah kalau kita mencuba sesuatu resepi yang baru yang dianggap pelik .

Spaghetti donut,resepi spaghetti donut,spaghetti donut viral,resepi,resepi spaghetti sedap,resepi donut lembut


Spaghetti Donut . Makanan yang diolah dengan gabunggan spaghetti dan sosnya,  dipanggang sehingga garing dengan bentuk bulat menyerupai donut . Mungkin ada sesetengah pihak mengatakan gabungan spaghetti donut ni macam tak kena . Tapi uolls kena faham bentuk je donut, rasanya tetap savory ..Amboihh amboiih bertulis macam CCL  dah pernah merasakan ? Heheh .. tak macam donut biasa .. spaghetti donut ni dia rasa sensasi .. amboiii sensai masin plus rangup gitu ... Tak sabar rasanya menunggu spaghetti donut ni dijual di Malaysia .


Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. pelik!
    tapi kena rasa la kalau ada jual, kan.
    izzat minat donut tau, ccl.
    kalau donut ni ntah dia nak makan ke tak ekk ? :) ha ha ha

    BalasPadam
  2. nampak enak kuenya sis.
    bekunjung juga ke https://langitditangan87.blogspot.com/
    ya.salam.

    BalasPadam
  3. saya biasa makan spageti, jika cicah dengan sos bawang putih pun best =)

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan