Sarapan Pagi di Hotel Avillion Admiral Cove , Port Dickson Negeri Sembilan

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Sarapan Pagi di Hotel Avillion Admiral Cove , Port Dickson Negeri Sembilan  Entri lepas CCL ada review bilik penginapan di hotel ini . Hangpa yang terlepas pandang belum baca entri tersebut boleh baca di Percutian Di Hotel Avillion Admiral Cove, Port Dickson Negeri Sembilan , mana tahu kan lepas baca entri ni ada plan nak bercuti ke sana boleh prepare apa yang patut .


Sarapan pagi di Hotel Avillion Admiral Cove Port Dickson, Sarapan pagi di Port Dickson,  Buffet sarapan pagi Hotel Port Dickson
Memandangkan bilik penginapan tersebut termasuk pakej sekali sarapan pagi untuk dua orang . So why not untuk cuba .. Breakfast disini bermula jam 7 pagi hingga 10.30 pagi . CCL dan suami turun untuk sarapan pagi dalam jam 9.30 pagi . Masa ni tak ramai guest, hanya ada beberapa meja, mungkin ada yang dah turun awal pagi . 

Menu sarapan pagi yang disediakan pada hari tersebut adalah mee goreng, nasi lemak boleh prefer nak makan dengan rendang ayam atau pun sambal bilis . Ada roti putih, crossaint, cereal, bubur nasi, salad, buah, omelette,  serta minuman panas dan minuman sejuk . Semua makanan disini sedap dan boleh diterima tekak . 


Sarapan pagi di Hotel Avillion Admiral Cove Port Dickson, Sarapan pagi di Port Dickson,  Buffet sarapan pagi Hotel Port Dickson

Tips nak merasa semua menu yang dihidangkan adalah dengan mengambil portion yang sedikit untuk setiap menu hidangan, confirm korang takkan membazir dan dapat merasa semua menu . Dalam gambar itu baru sekali ambil, tak boleh nak ambil semua menu tak cukup ruangan untuk diletakkan . Round kedua makan salad dan omelette . Semua sedap-sedap .Oh ! Untuk ruangan sarapan pagi ni hangpa boleh pilih sama ada nak menikmati sarapan pagi di dalam coffe house sambil menikmati alunan lagu-lagu yang mendayu mahupun menikmati sarapan pagi di outdoor sambil mencuci mata dengan permandangan laut yang terbentang luas . Disebabkan pagi tersebut hujan rintik, decide untuk sarapan pagi di indoor jer, kang tengah- tengah makan hujan turun lebat satu hal nak kena pindah semua makanan ke dalam , lagi pun kat luar banyak juga burung-burung berterbangan , risau si burung meninggalkan najis atas makanan . 

Ok dah selesai untuk kenyangkan perut . Nantikan entri seterusnya CCL nak kongsi dengan hangpa serba sedikit permandangan di sekitar luar bangunan hotel . 



Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. wahh..best nya holiday di PD...

    BalasPadam
  2. Selamat bercuti CCL. Enjoy your holiday :)

    BalasPadam
  3. Hehehe kita ambil sikit2, tapi banyak round

    BalasPadam
  4. sama tips kita yana, akak pun bila makan kat hotel camni amik portion sikit-sikit so boleh rasa semua menu & tak membazir..

    BalasPadam
  5. Breakfast buffet mcm ni la best.. Happy Holidays..

    BalasPadam
  6. antara hotel yg best kt PD.. kalau ada rezeki nk stay jugak kt sini

    BalasPadam
  7. tmpt mahal mestilah makanan kena sedap2 kannn
    resort best kotttt

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan