DRAMA PUJAAN HATI KANDA LAKONAN REMY ISHAK DAN MIRA FILZAH


Assalamualaikum dan salam sejahtera .



Drama pujaan hati kanda, pujaan hati kanda, sinopsis drama pujaan hati kanda,full episod drama , REVIEW, review drama,


DRAMA PUJAAN HATI KANDA LAKONAN REMY ISHAK DAN MIRA FILZAH  Drama terbaru melalui slot akasia TV3.Drama terbitan Mache All Star United Sdn Bhd dibawah arahan Eoon Shuhaini darip garapan Intan Zarina Mohd Yasin.Drama ini juga didaptasi dari sebual novel . 

SINOPSIS DRAMA PUJAAN HATI KANDA

 Kisah Danny seorang playboy yang sudah insaf dan mahu membina kehidupan baru. Sewaktu hari akad pernikahannya, hadiah tidak diduga hadir apabila bayi kecil diletakkan di ruang legar masjid bersama kad ucapan dan sehelai sijil kelahiran. Calon isterinya, Nadine enggan meneruskan perkahwinan selagi misteri kehadiran bayi kecil itu tidak terungkai. Majlis pernikahan dibatalkan dan Danny perlu bertanggungjawab keatas bayi tersebut.


https://cikcappuccinolatte.blogspot.comDrama pujaan hati kanda, pujaan hati kanda, sinopsis drama pujaan hati kanda,full episod drama , REVIEW, review drama,

Danny terpaksa mencari pengasuh yang sudi menjaga si kecil itu dan pencariannya berakhir apabila dipertemukan dengan Tiara dan Reena. Pelajar universiti yang kesempitan wang ringgit. Danny tidak memberitahu perkara sebenar identiti bayi itu.


Drama pujaan hati kanda, pujaan hati kanda, sinopsis drama pujaan hati kanda,full episod drama , REVIEW, review drama,


Semuanya berjalan lancar sehinggalah Tiara tamat pengajian semester akhir dan akan pulang ke kampung halaman. Hendak atau tidak, dia sudah tiada pilihan. Status palsu sebagai duda kematian isteri, terpaksa diakui demi meraih simpati keluarga kepada pengasuh ‘anak segeranya’ itu agar membenarkan Tiara terus mengasuh.

Sementara itu pula, dia sudah berjanji untuk meneruskan misi menjejak gadis misteri yang menyusahkan hidupnya itu dengan apa cara sekalipun sekali gus membongkar misteri yang membelenggu hidupnya..


Drama pujaan hati kanda, pujaan hati kanda, sinopsis drama pujaan hati kanda,full episod drama , REVIEW, review drama,


Para Pelakon
Remy Ishak, Mira Filzah, Sarah Hildebrand, Syazwan Zulkifly, Elisya Sandha, Mustaqim Bahadon, Aida Khalida, Azar Azmi, Aidil Aziz, Dian P Ramlee, Catriona Ross

DRAMA PUJAAN HATI KANDA LAKONAN REMY ISHAK DAN MIRA FILZAH DRAMA PUJAAN HATI KANDA LAKONAN REMY ISHAK DAN MIRA FILZAH Reviewed by ✿Cik Cappuccino Latte ✿ on 5:19:00 PTG Rating: 5

13 ulasan:

  1. Alahai!!! pukul 7 la pulek!

    BalasPadam
  2. geramm tgk budak kecik tu.. comel sangattt..

    BalasPadam
  3. Comel la bdk tu ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ tp drama ni jam 7 pula ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

    BalasPadam
  4. Pelakon dengan sinopsis dah menarik.. tapi masa tu tak sesuai..

    BalasPadam
  5. tak sempat nak nengok
    time balik kerja

    BalasPadam
  6. Belum nonton ni drama..lepas solat ja buka blog..sesekali tengok rancangan TV

    BalasPadam
  7. pukul 7 tu masa org nak sibuk2 solat maghrib bknnya nak mengadap tv.

    BalasPadam
  8. dah terfollow gak drama ni..hehe..best..plus suka tengok babyiqy..comel...

    BalasPadam
  9. Kena tengok gayanya ni...mcm best pula jalan ceritanya

    BalasPadam
  10. Dah tengok cerita ni. Memang best tapi tak baca lagi novelnya. Tengok sebab baby Iqy๐Ÿ˜‚

    BalasPadam
  11. x follow tapi ada ngintai sikit sikit.. hihi..

    BalasPadam
  12. Suka tgk muka sicomeiii baby Iqy..

    BalasPadam
  13. Nk tny berapa episod drama ni?

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Dikuasakan oleh Blogger.