HANYA SATU VOTE BERPELUANG DAPATKAN VOUCHER RM50


Assalamualaikum dan salam sejahtera


Printcious.com,printcious gift, menariknya printcious, voucher RM50 dari printcious, cenderamata dari printcious,khidmat cetakkan dari printcious,cenderamata

VOUCHER RM50 DARI PRINTCIOUS.COM | Agak sibuk sikit CCL seminggu ni sampaikan blog pun tak sempat nak terjah, nak blogwalking kawan-kawan pun terstop sementara.tapi tapi dont worry CCL tetap terjah entri korang semua berbekalkan data dan wifi yang laju confirm tak mati mood CCL untuk terus blogwalking . Ok tak nak bebel banyak-banyak, straight to the title kat atas, CCL berjaya dapatkan voucher RM50 dari printcious.com . 


Printcious.com,printcious gift, menariknya printcious, voucher RM50 dari printcious, cenderamata dari printcious,khidmat cetakkan dari printcious,cenderamata


Bagaimana caranya CCL dapatkan ? Rasanya semua dah tahu , tapi CCL tetap nak kasi tahu korang jugak . Printcious.com ni ada masuk pertandingan SITEC 2017 . So sesiapa yang vote printcious.com ni, pihak printcious.com akan bagi voucher RM50 sebagai tanda penghargaan . Wah baguskan ! Pertandingan pun dah tamat . Bukan senang-senang nak dapat voucher RM50 ni . Walaupun RM50 tapi CCL bersyukur alhamdulillah seadanya .Mulanya CCL fikir CCL tak berjaya dapatkan voucher ni . Sedih jugak bila baca entri blogger-blogger lain ada yang dah dapat..dan ada jugak dah tebus barang dari pihak printcious.com . Tapi tak mengapa, CCL anggap itu semua rezeki . 

Hari ini ada masa terluang, CCL sengaja check email yang belum dibaca entah berpuluh-puluh email. Gigih jugak CCL baca satu persatu sehinggalah mata CCL terpandang pada email printcious.com . Buka email printcious.com dengan lafaz bismillah .wah congrate untuk diri sendiri akhirnya dapat jugak voucher RM50. Tarikh untuk tebus voucher ini ujung tahun , bermakna masih lama lagi, dan CCL boleh fikir lagi barang apa yang nak ditebus . 

Korang yang belum  pernah terjah laman printcious.com boleh terjah SINI !  Apa yang menariknya printcious.com ni . Ia merupakan sebuah laman web cenderamata, yang bestnya koranng semua boleh designkan sendiri barang-barang cenderamata yang korang pilih . Berangan la jadi designer kejap kan . Printcious.com juga menyediakan percetakkan hadiah barangan seperti mug, fridge magnet, bantal,keychain and etc la . Nak tahu lebih lanjut boleh terjah laman web printcious.com .

Barangan yang macam mana CCL akan redeem agak-agaknya ? Dalam kepala terfikir nak redeem throw pillow . Tengok ramai jugak blogger yang redeem bantal tue . Cantik-cantik . So CCL  kena la perah idea yang cantik-cantik untuk cetak gambar atas bantal . 

Korang semua yang dah reedem voucher printcious ? Barangan yang macam mana korang reedem adakah pillow , mug , keychain, fridge magnet,toto bag, tshirt . Meh kongsi dengan CCL .. 

Akhir sekali tengkiu so much pada pihak printlicious.com .nantikan barangan yang bakal CCL redeem ya . Moga perniagaan printcious.com akan bertambah maju. 




Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. cik nor vote tp lupa print screen..haha..xdapat nak tbus..:)

    BalasPadam
  2. Belum pernah terjah lagi website tu.
    Nampak gaya nak kena terjah juga ni

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah CCL.... RM50 pun sapa nak bagi free kan? Best la bantal nanti buat tido.. hihi

    BalasPadam
  4. CR pun dpat voucher ni. Xsbr tgu bntl smpai. 😁

    BalasPadam
  5. Rata2 rakan bloggers post ttg printcious ni CCL.. Satu hari nanti sis cubalah.. tak menahan gambar hasil printcious.. Cantik!

    BalasPadam
  6. Wahh.. bestnya . RM50 pun rezeki jugak tu. tak pernah terjah. lepas ni boleh lah ushar2 hehe

    BalasPadam
  7. Wqh tahniah CCL.. untungnye rm50 bole redeem macam2

    BalasPadam
  8. Tahniah CCL.. Sha tak vote pun..

    BalasPadam
  9. Tahniah CCl. RM50 oun rezki tergolek kan. Alhamdulillah

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan