CARA UNTUK DAPATKAN TIKET PERCUMA UNTUK KE KONSERT ED SHEERAN


Assalamualaikum dan Salam sejahtera 



tiket percuma ed sheeran , cara dapat tiket percuma ed sheeran , konsert ed sheeran , ed sheeren di malaysia ,nuffnang cornetto ed sheeran



CPUV NUFFNANG : CORNETTO ( CONTEST FOR ED SHEERAN) Sekian lama mr.nuffnang CCL diam menyepi tanpa sebarang iklan  , lama jugak dia menyepinya . Akhirnya 17 Ogos Nuffnang rancak kembali  keluarkan iklan  .Baru hari tue CCL dah cashout earnings nuffnang ni . so sekarang payment historynya back to zero . dan sekarang CCL masih berjinak-jinak nak kumpul semula earning nuffnang. Iklan kali ni datangnya dari pihak Cornetto , khabarnya pihak conertto nak bagi tiket percuma untuk peminat Ed Sheeran .



tiket percuma ed sheeran , cara dapat tiket percuma ed sheeran , konsert ed sheeran , ed sheeren di malaysia ,nuffnang cornetto ed sheeran


Adakah korang salah seorang mangsa pertempuran kejam cuba membeli tiket untuk konsert Ed Sheeran di KL?Ayuh kita sama - sama join Pertandingan terbaru Cornetto yang memberi peluang kepada korang  untuk mendapatkan tiket sendiri Tier 1 (bernilai RM458, tempat duduk) atau Tier 2 (RM358, berdiri) untuk konsert yang dijual. Semua yang korang perlu lakukan ialah membeli aiskrim Cornetto * dan kumpulkan Penutup, mereka bernilai 1 mata setiap satu.

Untuk memenangi tiket konsert yang disenangi, korang hanya  perlu menghantar 5 mata untuk dikira sebagai 1 peluang untuk memenangi dan menjawab soalan mudah. Semakin banyak peluang yang korang serahkan, semakin tinggi peluang korang menang, maka mulailah bercita-cita dalam cita rasa Cornetto kegemaran korang !

Hanya penutup Cornetto 110ml dan 135ml (tiada Cornetto mini yang dibenarkan) dengan tarikh luput 28 Februari 2018 dan boleh diterima. Tidak akan ada kod bercetak lain pada penutup kecuali tarikh luput. Cuma yang perlu korang  lakukan dalam kes ini adalah mengemukakan bilangan mata yang diperlukan yang dilampirkan pada barangan yang korang mahukan. Penebusan adalah segera manakala stok terakhir. 

Peraduan ini akan berlangsung dari 1 Ogos 2017 hingga 30 Oktober 2017 jadi mula mengumpulkan cornetto bids ASAP. Jangan terlepas peluang untuk melihat Ed Sheeran tinggal di KL!
Klik di sini untuk mendapatkan maklumat lanjut dan menghantar penyertaan anda. 

Semoga berjaya! : D


Catat Ulasan

6 Ulasan

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan