MISI CURI HATI DIA





MISI CURI HATI DIA,NOVEL MISI CURI HATI DIA



Sinopsis: 

Perempuan <-- Semudah petik jari
Kerjaya <-- Tip-top dan tak perlu susah hati
Duit <-- Hari-hari dicari biarpun terpaksa tidur dua jam sehari
Cinta <-- Ini yang paling payah sekali. Sendiri tepuk dahi! 

Itulah moto lelaki yang bernama Mohd Zulnazri atau dikenali sebagai Azri_SiRempit, lelaki nakal yang sering menabur kata-kata manis kepada rakan-rakan perempuan di laman muka buku. Hakikatnya dia bukanlah senakal itu kerana sebenarnya dia sedang mencari cinta yang satu. 

Nur Fathia atau dikenali sebagai Tia_the freak, digelarkan sebagai puak pembangkang oleh Azri kerana kelancangannya membidas setiap status-statusnya. Walaupun dia nampak selamba, namun hakikatnya dia adalah seorang perempuan yang menyimpan sebuah luka kerana peristiwa lalu. 

Azri_SiRempit: Kerja saya senang aje. Lepas hantar surat saya mengular…
Tia_the freak : Azri_SiRempit the Anaconda… 
Azri_SiRempit: I bukan anaconda Tia_the freak tapi I Dracula…
Tia_the freak: Azri_SiRempit< --- BENGONG!

Setelah setahun bermesra di laman muka buku, akhirnya mereka bertemu. Pertemuan demi pertemuan membibitkan rasa cinta sehingga Azri nekad meluahkan perasaan. Namun, disebabkan luka yang pernah bertamu di hatinya, cinta Azri ditolak dan Fathia terus menyepi. Azri nanar kerana antara ramai gadis yang dikenali hanya Fathia yang bertakhta di hati. 

Menolak cinta Azri membuatkan Fathia penasaran sendiri, namun ada satu hati yang tidak jemu memujuk rayu menyebabkan dia lemas dan dalam dilemma antara Azri dengan Khairul Azmi Datuk Mustafa, lelaki yang pernah dicintai sepenuh hati, tetapi lelaki itu jugalah yang tega menghancurleburkan hatinya. 

Azri kecewa, namun tak pernah putus asa. Berbagai cara dilakukan untuk memikat si dia. Akan berjayakah Azri dalam operasi curi hati dia itu

Catat Ulasan

1 Ulasan

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan