VIDEO DAN GAMBAR SEKITAR MAJLIS PERTUNANGAN FATTAH AMIN & FAZURA


Assalamualaikum dan salam sejahtera


Video majlis pertunangan fattah amin dan fazura, majlis pertunangan fattah amin dan fazura, gambar pertunangan fattah amin dan fazura,video bertunang fattah amin dan fazura


VIDEO PENUH MAJLIS PERTUNANGAN FATTAH AMIN & FAZURA  |  Buat peminat - peminat Fattah Amin mahupun peminat - peminat Fazura umumnya korang pun sudah tahu tentnag berita gembira buat pasangan ini yang sudah pun bertunang pada 13 November 2017 . Majlis merisik dan bertunang diadakan di kediamam rumah nenek fazura . Majlis dibuat secara ringkas sehari sebelum mereka berangkat ke Mekah.


Video majlis pertunangan fattah amin dan fazura, majlis pertunangan fattah amin dan fazura, gambar pertunangan fattah amin dan fazura,video bertunang fattah amin dan fazura


Walaupun majlis pertunangan tersebut dibuat secara tertutup tapi berlangsung dengan meriah bila CCL tengok beberapa video yang telah diupload oleh Fattah Amin dan juga Fazura


Video majlis pertunangan fattah amin dan fazura, majlis pertunangan fattah amin dan fazura, gambar pertunangan fattah amin dan fazura,video bertunang fattah amin dan fazura


Apa yang menarik tentang majlis pertunangan Fattah Amin dan Fazura, majlis dalam keadaan sederhana. Ok lah tue , tunang je tak perlu membazir banyak-banyak . Pasangan Fattah Amin dan Fazura mengenakan sut rona soft purple yang direka oleh rizalman . Nampak cantik sangat . Menariknya tema warna majlis pertunangan diorang semuanya warna lembut-lembut dan gabungan warna yang menarik .


Video majlis pertunangan fattah amin dan fazura, majlis pertunangan fattah amin dan fazura, gambar pertunangan fattah amin dan fazura,video bertunang fattah amin dan fazura


Pelamin Fazura pun sangat ringkas yang dihiasi dengan bunga-bungaan . Tetapi tetap nampak cantik . Pemilihan warna putih membuatkan ruang kediaman rumah nenek fazura nampak luas .

Jom kita tengok beberapa video sekitar Majlis pertunangan Fattah Amin dan juga Fazura .

Video dan gambar sekitar majlis pertunangan Fattah Amin dan Fazura







Selamat bertunang diucapkan pada pasangan ini . Semoga dipermudahkan untuk urusan seterusnya .

Video majlis pertunangan fattah amin dan fazura, majlis pertunangan fattah amin dan fazura, gambar pertunangan fattah amin dan fazura,video bertunang fattah amin dan fazura





VIDEO DAN GAMBAR SEKITAR MAJLIS PERTUNANGAN FATTAH AMIN & FAZURA VIDEO DAN GAMBAR SEKITAR  MAJLIS PERTUNANGAN FATTAH AMIN & FAZURA Reviewed by ✿Cik Cappuccino Latte ✿ on 4:41:00 PG Rating: 5

6 ulasan:

  1. kenapa cantik sangat dia ni.. hehehe...

    BalasPadam
  2. Tengok video dorang kat IG..sederhana je majlisnya..okey la tu..walaupun dua2 artis glams...

    BalasPadam
  3. alhamdulillah..nmpk mcm berdebar je fattah. belum nikah lagi tu..heheh
    simple pun bagus taknyah over sgt

    BalasPadam
  4. suka sangat dekat fazura ni, sebab dia macam baik jer kan, lawa pulak tu...si pattah kalo tak jaga bebaik cik pajura siap ko ye akak piaaaattttt telinga ko pattah..

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Dikuasakan oleh Blogger.