1 Julai 2024

 Assalamualaikum dan salam sejahtera 

1 Julai 2024  sekejap sahaja dah masuk bukan Julai kan .. lagi beberapa bulan dah nak ke hujung tahun .. semoga apa impian yang kita semua azam akan tercapai sebelum masuk ke tahun 2025 . 

Bulan julai ,

Kepada yang bekerja hari ni , selamat bekerja . CCL hari ni offday . Semalam balik kampung ada sedikit makan-makan , buat majlis tahlil untuk arwah tok dan arwah wan ..sambil-sambil tu sambut birthday si Kecik Rania tu yang ke satu tahun .. majlis kecil-kecil gitu pun rasa penat juga la .. tapi happy sangat .  Mujur hari ni offday dapat la berehat sikit.

Untuk bulan Julai ni , tak beberapa hari lagi bufday mak CCL , masih belum ada perancangan lagi nak buat apa , tapi yang pasti hadiah tetap ada . 

Untuk schedule kerja, kena selak balik helaian untuk bulan 7.. kena check setiap tarikh untuk event . Ada hari yang sibuk dan ada hari yang terlampau sibuk . Hahh begitulah kerja .. kadang ada yang cakap buat-buat sibuk .. CCL bukan jenis berlakon .kalau memang betul ada kerja memang akan buat sampai habis, selagi tak habis jangan harap laa nak berehat ! . 

Bila sah settle kerja barulah boleh berehat dengan tenang !  Eh bebel pulak kan ... 

Selamat menjalani liku cabaran di bulan Julai yer gaiss .

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. pejam celik pejam celik dah 1 julai kite... huhuhu..

    menghitung hari kepada Pencipta..

    BalasPadam
  2. kejab je kan..dah masuk bulan 7.. moga semua urusan kita dipermudahkan & berjalan dengan lancar.. MA full shedule bulan ni.. a new journey will begin jugak bulan ni..emmm, tunggu cerita nya yer.. wish me luck

    BalasPadam
  3. Semoga Julai lebih bahagia buat kita semua :)

    BalasPadam
  4. dah selesai 6 Bab utk tahun ni, kejap je rasa kan dah masuk Julai..

    BalasPadam
  5. Semoga Julai ini baik2 sahaja untuk kita! Oh ya CCL, nanti singgah blog untuk tengok post ni ya! https://www.syaznirahim.com/2024/07/TOP5-JUN24.html :)

    CCL boleh bagi semula alamat pada SR melalui WhatsApp / tinggalkan saja di komen, nanti SR tak publish komen tu :)

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan