GAMBAR FATAH AMIN DAN FAZURA SELAMAT DIIJABKABULKAN


Assalamualaiium dan salam sejahtera .


fattah amin dan fazura bernikah, fattah amin dan fazura selamat diijabkabulkan, gambar perkahwinan fattah amin dan fazura, Majlis pernikahan fattah amin dan fazura,


FATTAH AMIN DAN FAZURA SAH BERGELAR SUAMI ISTERI HANYA DENGAN SEKALI LAFAZ | Baru sahaja tengok muzik-muzik 32 yang di pengacarakan oleh Sherry & Hendry, baru sahaja diorang throwback kisah pertunangan Fattah Amin dan Fazura, yang belum tengok sekitar majlis pertunangan diorang , korang boleh terjah VIDEO MAJLIS PERTUNANGAN FATTAH AMIN DAN FAZURA . Sherry pengacara muzik-muzik baru sahaja memberitahu bahawa pasangan ini sudahpun selamat diijabkabulkan hanya dengan sekali lafaz sahaja . Fuh mulanya CCL kurang percaya, al maklum lah mereka baru saja bertunang begitu cepat pulak mereka berkahwin . Tapi benda yang elok dan bagus  baik dipercepatkan . 

Godek laman-laman sosial untuk kesahihan berita ni , ternampak satu status dari pihak pengurusan Universal Music yang berkongsi berita kegembiraan tentang Fattah Amin & Fazura sudah pun bergelar suami isteri .

Dengan sekali lafaz Fattah Amin dan Fazura kini sah bergelar suami isteri dalam majlis pernikahan sekitar jam 9.50 malam yang berlangsung di sebuah hotel terkemuka di ibu negara malam ni . Majlis pernikahan itu berlangsung dalam satu acara tertuup dan dihadiri  oleh keluarga dan rakan-rakan pasangan tersebut .

Nantikan update terkini sekitar Majlis pernikahan Fattah Amin dan Fazura . Tahniah CCL ucapkan buat Fattah Amin dan juga Fazura . Selamat pengantin baru . 

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. mmg bnyk kejutan dua org ni. hehe. apapun tahniahhh..

    BalasPadam
  2. cantik! harap fazura kekal pakai tudung macam ni

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah .seronoknya jadi suami dan bahagianya jadi Isteri..


    Tahniah Fatah & Fazura

    BalasPadam
  4. mlm td ada bc psl dh bernikah tp gmbr belum kuar..pg ni dh dgr radio sah dh menikah..tahniah fattah & fazura

    BalasPadam
  5. tula..pg ni k.el bangun tengok #fattzura..terkejut diorg dah kawin..haii baru mgu lepas diorg ckp nak p kursus kahwin..xpelah janji diorg dah nikoh..so suwit kan

    BalasPadam
  6. Bagus kan dorang nie. Tak kecoh pun!

    BalasPadam
  7. tahniah buat mereka berdua.
    Semoga kelak bahagia selamanya.

    BalasPadam
  8. Tahniah fattzura.. mama tumpang gembira

    BalasPadam
  9. ala..fazura dah kahwin ke

    BalasPadam
  10. Baguslah diaorang ni, tak berlebih-lebih dalam buat majlis... semoga kekal ke jannah...

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan