COMEL BLOGGER CONTEST


Assalamualaikum dan salam sejahtera 



Pakai baju yang tertera nama sendiri pada baju itu dah biasa bagi semua orang . Kalau pakai tuala sulaman yang tertera nama sendiri pada kain mungkin tak semua orang memilikinya . Yeah !! CCL sendiri pun tak pernah memikiki tuala sulaman nama sendiri . Urmm kalau dapat sehelai pun memang gembira sangat-sangat . Mana taknya nama sendiri tertera pada kain tersebut , so tak de la nanti bertukar- tukar tuala dengan adik-adik kan . 

So kalau korang pun berhasrat nakkan sehelai tuala sulaman yang comel , jom sama-sama join contest yang di anjurkan oleh Sis Hawa dan juga sponser hadiah untuk contest ni  iaitu Sis Noor .  Mana tahu rezeki korang ada dalam contest ni . Sis Noor nak hadiahkan sehelai tuala sulaman kepada 5 pemenang . So mana tahu antara kelima-lima pemenang terselit jugak kita sebagai pemenang . Pemilihan pemenang juga 100% keputusan dari tangan Sis Noor . 

Syarat-syarat pun cukup mudah .  Korang boleh terus terjah SINI untuk info lebih lanjut . Sebelum contest tamat pada 25 November ni ayuh ramai-ramai join . 

Sempena Hari Lahir Sis Noor CCL nak ucapkan :
● selamat hari lahir buat Sis Noor,semoga panjang umur dalam keredhaan Allah swt.Seangkatan dengan peningkatan umur dari sehari ke sehari CCL doakan Sis Noor diberikan kesihatan yang baik-baik . Semoga sentiasa tabah harungi cabaran kehidupan yang akan datang tanpa kita tahu apa yang akan berlaku kedepan nanti . Semoga bisnes Sis Noor sentiasa berjalan lancar dan maju jaya


COMEL BLOGGER CONTEST COMEL BLOGGER CONTEST Reviewed by ✿Cik Cappuccino Latte ✿ on 2:41:00 PTG Rating: 5

7 ulasan:

  1. Best of luck, CCL.. Akak tag nama awak, jemput join skali..

    http://starlavenderluna.blogspot.my/2017/11/birthday-giveaway-november.html

    BalasPadam
  2. Gud luck CCL. Support sis if bminat ye'

    Jemput join GA :)
    https://tinynasweet.blogspot.my/2017/11/giveaway-dhia-sumayyah-201117-141217.html

    BalasPadam
  3. comelnye hadiah sulaman tu. semoga berjaya.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Dikuasakan oleh Blogger.