Isnin, 14 Ogos 2017

LIRIK LAGU ASAL KAU BAHAGIA NYANYIAN ARMADA


Assalamualaikum dan salam sejahtera 

 asal kau bahagia armada,lirik lagu asal kau bahagia , asal kau bahagia by armada , gambar armada band , asal kau bahagia , lagu asal kau bahagia


LIRIK LAGU ASAL KAU BAHAGIA NYANYIAN ARMADA  Siapa tak tahu lagu yang tengah top berkumandang di corong - corong radio yang bertajuk ' Asal Kau Bahagia" yang dinyanyikan oleh Armada . Armada salah satu band Indonesia yang tengah top sekarang . Untuk pengetahuan korang Lagu ni dah menjadi salah satu lagi kesukaan CCL 


lirik lagu 'Asal Kau Bahagia'

Yank kemarin ku melihatmu
Kau bertemu dengannya
Ku rasa sekarang kau masih
memikirkan tentang dia

Apa kurangnya aku didalam hidupmu
Hingga kau curangi aku

Katakanlah sekarang Bahwa aku tak bahagia
Aku punya ragamu Tapi tidak hatimu
Kau tak perlu berbohong
Kau masih menginginkannya
Ku rela kau dengannya
Asalkan kau bahagia

Yang ku rasa sekarang kau masih
Memikirkan tentang dia
Apa kurangnya aku didalam hidupmu
Hingga kau curangi aku

Katakanlah sekarang Bahwa kau tak bahagia
Aku punya ragamu Tapi tidak hatimu
Kau tak perlu berbohong Kau masih menginginkannya
Ku rela kau dengannya Asalkan kau bahagia

Katakanlah sekarang Bahwa aku tak bahagia
Aku punya ragamu Tapi tidak hatimu

Kau tak perlu berbohong
Kau masih menginginkannya
Ku rela kau dengannya
Asalkan kau bahagia
Asalkan kau bahagia

4 ulasan:

  1. Lagu ni tgh top kan kak. sesuai untuk pasangan bercinta yang ala ala nak break up. huhu.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum, tahniah kerana anda merupakan penerima 1 serum rambut daripada saya.. Untuk butiran lanjut, jemput baca entri terbaru saya

    http://starlavenderluna.blogspot.my/2017/08/top-commentor-julai-ogos-2017.html

    Tahniah sekali lagi...

    Shikin Razali

    BalasPadam
  3. I know right, this song is so catchyy.
    I can hear this song almost everywhere everytime in Indonesia._.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !