Selasa, 30 April 2013

Kaio Studio Terbit Gwiyomi Sempena Hari Lahir Bobo

21283_146503982197210_552242146_n
pastinya semua orang sudah lali dengan bait-bait lirik lagu penyanyi cantik kelahiran Indonesia, Shae berjudul Sayang kan? Malah, video miming yang dilakonkan oleh Bobo juga mendapat perhatian serta sekelip mata sahaja menjadi popular dengan video mimingnya itu yang turut diparodikan oleh Johan pada malam ABPBH yang lalu.
Terbaru, Bobo telah membuat video Gwiyomi versinya pula sempena hari kelahirannya yang ke-20.





4 ulasan:

  1. wah belum tengok lagi...nak kena tengok ni...ekekekeke.... thanks for sharing yana...

    BalasPadam
  2. alamak.. tu bukan bobo punya video.. hu3

    BalasPadam
  3. mcm2 stail org ber Gwiyomi skang nie kan..walaupun yg nie lawak giler tp mmg cute laa..hihii~:)

    BalasPadam
  4. popular dah si Bobo ni skrg...hehe

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !