Taufufa Viral Baby Ainatul

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera 


Taufufa Viral Baby Ainatul  Jejak kaki ke Food Festival, tak sah laa kalau tak mencari makanan-makanan viral terutama makanan yang susah nak dapat . Rambang mata laa kalau ke Food Festival ni , macam-macam makanan , nak makan semua maunya pecah perut . So memilih makanan yang jarang-jarang sekali nak ada ..  

food, taufufa, taufufa organik, taufufa baby ainatul, harga taufufa baby ainatul, review taufufa baby ainatul

Salah satu dessert viral yang CCL sempat grab kat sana adalah Taufufa Organik by Baby Ainatul . Both Baby Ainatul memang penuh beratur jugak laa time nak beli ni .. Tapi tak ada la beratur panjang makan masa yang lama . Sampai giliran CCL alang-alang dah nak beli tu kan ambil dua bekas terus berbaloi . 

Balik rumah terus makan ? Eh tidak .. Simpan dalam peti sejuk barulah lagi sedap nak nikmati taufufa . First time makan taufufa organik by Baby Ainatul memang sedap sangat . Lain dari taufufa jalanan . Tak dinafikan dedua pun sedap . Bagi hangpa yang tak suka manis boleh cuba taufufa Baby Ainatul, air gula yang disediakan bersama taufufa tersebut memang gabungan yang mantap . Tak terlalu manis rasanya just nice sahaja  .. Memang akan repeat lagi lahh . Oh satu lagi yang best taufufa Baby Ainatul ni kalau korang beli dan simpan dalam peti sejuk untuk beberapa hari still lagi boleh makan tau . kalau macam taufufa biasa tu tak sampai dua hari hangpa simpan dalam peti sejuk dah tak boleh makan . tekstur berlendir  dan rosak , tapi dengan Taufufa Bbay Ainatul takkan rosak untuk tiga ke empat hari dalam peti sejuk .

Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. Food Festival kat mana tu?

    BalasPadam
  2. seronok pegi food festival jd rambang mata hehe

    BalasPadam
  3. rambang mata pastu rabak poket hehehe

    BalasPadam
  4. Saya pun suka taufufa...saya suka makan panas-panas

    BalasPadam
  5. Panas2 sedap makan taufufa sejuk

    BalasPadam
  6. wah! Sedap tu jika dimakan pd hari yg panas...

    BalasPadam
  7. Untung lah kalau kena dengan selera. Saya kalau pergi festival makanan, jarang nak jumpa menu yang kena dengan selera.

    BalasPadam
  8. ciknur suka yg panas dan gula merah perghhh dapp

    BalasPadam
  9. lama tak makan taufufaa.. teringin pulak

    BalasPadam
  10. Tak pernah lagi makan taufufa

    BalasPadam
  11. menarik!
    kalau jumpa sabtu nnt, sy nak buat review jg laa
    ada event mggu ni kalau dan sy sggh😁

    BalasPadam
  12. First time dengar jenama ni. Setuju, kena simpan dalam peti ais bagi sejuk dulu baru best makan. Baguslah jenis taufufa yang tahan lama tak mudah basi. Kadang kita bukan beli nak terus makan kan.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan