GIVEAWAY SHFYQHAZHR x PRINTCIOUS


Assalamualaikum dan salam sejahtera .

GIVEAWAY SHFYQHAZHR x PRINTCIOUS


Haii uolls !! CCL nak tanya korang .. korang pernah guna perkhidmatan Printcious . Kalau tak pernah guna , tak tahu apa yang ada printcious , barangan apa yang diorang tawarkan dalam printcious boleh jenguk Entri ini . Tertarik dengan printcious ? Berminat nak beli barangan yang ada ? Tapi kalau printcious sudi bagi voucher percuma pun lagi seronok bershoppingkan . Ayuh kita join Giveaway ni yang turut berkolabirasi dengan printcious .Mana tahu kalau rezeki memihak pada korang boleh menang .Rezeki tak salah alamat . Usaha dan cuba !! 

Hadiah yang ditawarkan dalam GA ini 
  •  Voucher printcious bernilai RM80
  • Topup
  • Preloved tudung 

GA ini berlangsung selama sebulan . Akan tamat pada 20 Disember 2017 . 

Nak tahu pengalaman CCL dengan Printcious 
Jom baca entri ini 



GIVEAWAY SHFYQHAZHR x PRINTCIOUS GIVEAWAY SHFYQHAZHR x PRINTCIOUS Reviewed by ✿Cik Cappuccino Latte ✿ on 10:56:00 PTG Rating: 5

8 ulasan:

  1. goodluck! sha dah update senarai peserta, bolehlah start blogwalking :D

    https://shafyqahazahar.blogspot.my/2017/11/senarai-peserta-giveaway-shfyqhazhr-x.html

    BalasPadam
  2. hi ray singgah dr segmen yg sama

    http://www.raydahalhabsyi.com/2017/11/giveaway-shfyqhazhr-x-printcious.html

    BalasPadam
  3. Hi, join too ! All the best ya !
    Jom singgah Nona nya
    http://nonasani.blogspot.my/2017/11/giveaway-shfyqhazhr-x-printcious.html

    BalasPadam
  4. Jalan-jalan dari GA yang sama...gudluck..

    http://muslimahsejati96.blogspot.my/2017/11/giveaway-shfyqhazhr-x-printcious.html

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Dikuasakan oleh Blogger.