Khamis, 16 Februari 2017

CENDOL SEMPOI DI WARUNG ABANG MAT CURUT




CENDOL SEMPOI DI WARUNG ABANG MAT CURUT

Bagi pengemar-pengemar cendol yang menetap di utara semenanjung..tak kira laa penduduk negeri perlis mahupun negeri kedah .. meh sini CikYana share dengan uolls semua cendol memang superb lahh bagi tekak CikYana...

cendol,resepi cendol,cendol buah,cendol pulut,cendol laici ,pelbagai aneka resepi cendol,cendol menarik ,makanan menarik di kedah ,cendol viral di kedah ,warung abang mat curut,cendol abang mat curut ,alor setar,cendol alor setar,gambar cendol,cendol hipster,




Ok laaa disebabkan ramai dok tanya kedai ni tang mana meh nak habaq kat ampa. Kedai cendoi sedap ni kat Warung Abg Mat Curut (2) Kg Berjaya Jalan Putra sebelah pejabat pos, bertentang dengan Persatuan Kang Har Tong Aloq Setaq . 


cendol,resepi cendol,cendol buah,cendol pulut,cendol laici ,pelbagai aneka resepi cendol,cendol menarik ,makanan menarik di kedah ,cendol viral di kedah ,warung abang mat curut,cendol abang mat curut ,alor setar,cendol alor setar,gambar cendol,cendol hipster,



Sedap ka dak? Tobat sedap! Macam2 cendoi ada. Hat ni cendoi buah. RM4.50 ja..murahnyaaa...opsss !!! Janyan salah sangka ya... bukan 4 mangkuk cendul nieyh berharga rm4.50 ...no ! .. no !! ... satu mangkuk cendol berharga RM4.50 -RM5.00 ..hahhh ..murah bukan ? ..berpatutan dengan cendol-cendol bersama ingrediants  yang ada dalam cendol tue .. panas-panas..layan cendol sempoii nieyh ..sejuk tekak ..

Cendol sempoi kat warung abang mat curut nieyh Bukak Ahad sampai Jumaat, 10 pagi sampai 10 malam.  ..so uollss yang teringin nk merasai cendol sempoii nieyh elakkan pergi pada hari sabtu ok .. sebab sabtu warung nie bercuti ..

So uolls pengunjung-pengunjung dari negeri lain ..yang sedang travel ke utara semenanjung tak salah singgah sini untuk rasa cendol sempoii ..

Cendol sempoii warung abang mat curut !Kampung berjaya jalan putra alor setar kedahLandmark bersebelahan pejabat pos  & bertentang Persatuan  kang Har Tong Alor Setar Masa beroperasi : Ahad-Jumaat (sabtu cuti ) 10pagi-10malam ..

18 ulasan:

  1. wah jauh tu dekat aloq setaq hakhak. In Shaa Allah bila Elsa ada sampai sana mesti elsa try!

    singgah isi tabung. elsa ada cerita baru :) http://elsaalicious.blogspot.my/2017/02/kenapa-ibu-sorok-spicy-korean-ramen-elsa.html

    BalasPadam
  2. Terliur pulak... Nanti boleh singgah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dekat je kan.wajib singgaj tambah musim musim panas gini .

      Padam
  3. Wah sedapnya. Tetiba teringat cendol durian dekat kedai laksa ikan sekoq tu. 😅

    BalasPadam
  4. Wahhhh sedapnya.. Tengok gambar je dah bole buat terliur tau :')

    BalasPadam
  5. wuihhh... tgok pon mcm menarik ja ni... nice2..

    BalasPadam
  6. terliuq abisss. cheq memang antu cendol! seminggu wajib pekena sekurang-kurangnya sekali kalau tidak dok mimpi mimpi oi.... paling best cendol pulut + tapai..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wahh..ni mesti semua jenis cendol pernah try

      Padam
  7. sedapppnyaaa nampak. dah la tengok memalam.haih.haha:)

    BalasPadam
  8. amboi terliuq! haritu kawan dok share dekat FB..nak kena p cari ni ^0^

    BalasPadam
  9. laaa, 2 thn duk kat loq star x tau plak pasai cendol sempoi abg mat curut ni. ruginyaaa 😭😭😭 takpa, nnt mai loq star lg boleh pi sana 😉

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !