Rabu, 9 September 2015

POPIA BASAH ISI AYAM



Popia basah,resepi popia basah,popia basah isi daging,popia basah isi ayam,popia basah isi ketam,cara membuat kulit popia,popia goreng,kuah popia basah



POPIA BASAH ISI AYAM - yummy..yummy .. petang-petang gini ..cuaca yang mendung ..ujan pulak renyai-renyai sekitar area perlis nieyh .. bila hujan perut mula na manja-manja ..lapar macam - macam pulak tue .. 

So..petang nieyh kita hi tea dengan popia basah .. selalu makan popia goreng je ..kali nieyh teringin pulak na makan popia basah ..Yang specialnya popia basah ni . . Satu tempat nieyh je kot yang ada .. popia basah isi ayam ..dan popia basah isi daging . Seriusly bila makan ..memang sedap beb ..jarang-jarang jumpa popia basah yang macam nieyh ..selalu isi dalamnya diorang hanya letak taugeh dengan carrot je .. isi dia memang padat sekali ..nampak ketul-ketul ayam dengan sayur ..

Popia nieyh beza dan beza sekali .. memang superb !! ..marvelous uolss .. tak makan lagi pown dah terliur tengok mak cik tue tengah bungkus ..

Kuah popia pown memang sedap ..sedap di mulut yana ..sebab yana sukakan pedas-pedas ..so popia nieyh kena dengan selera tekak yana petang nieyh.. dengan harga yang tidak mahal ..ia berpatutan dengan popia nieyh .. 4 ketul rm3.00..mana mau dapat harga semurah ini kan ..tambah-tambah isi ayam dan sayur yg padat gilerr uolss !! ..

Jum..nak sambung makan popia .. 
selamat petang uolss para readers ..dah baca ..komen2 ler cikit mana tahu tempat-tempat uolss pown popia basah berbeza isi dan rasanya ..

13 ulasan:

  1. Nampak mcm sedapp sgt! Hahaha

    BalasPadam
  2. Nampak mcm sedapp sgt! Hahaha

    BalasPadam
  3. Hehe..memang sedap ..ikut selera masing2 la kak sally

    BalasPadam
  4. ok..xpernah dgr lagi bg yong le.nmpk mcm luar biasa...rasanya mesti lagi umppphhhh kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yupz ..nmpk luar mcm popia basah biasa ..tpi isi dlm yg menarik

      Padam
  5. Sedap nie makan untuk sarapan atau minum petang sambil layan movies...Terangkat popia ke mulut sesesap rasa seindah kopin di cawan...

    BalasPadam
  6. Laparlah pulak tgk post ni :P

    BalasPadam
  7. Sedapnyaa, lama tak makan popia basah ni :)

    BalasPadam
  8. Kat mana orang jual popia tu??? Nak cari jugak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yana beli kt kedai warung je..jrg jumpa

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...