Jumaat, 24 April 2015

PERNAH TAK KORANG TENGOK PASANGAN PENGANTIN ??



Pernah tak korang tengok pasangan pengantin ? . . Semestinya pernah tengok kan . . Bila korang tengok ja pasangan pengantin..pelbagai komen yanh terpancul pada mulut...contohnya pasangan pengantin di tempat kenduri macam ""tak sesuai "".

Pasangan pengantin tak sesuai  !!!
Macam mana yang tak sesuai tue.. mungkin pasangan yang macam nie
 " pengantin lelaki kacak . .pengantin perempuan biasa sahaja"
"Pengantin lelaki gempal ..tapi pengantin perempuan pula cantik "


Tips pasangan pengantin ,tips melangkah ke alam perkahwinan ,bajet perkahwinan,tips merancang perbelanjaan perkahwinan,malam pertama pengantin ,perkahwinan ,tips memilih warna baju pengantin ,aksesori pengantin


Mesti korang akan cakap dalam hati..
"Tak padan, macam mana mereka boleh terpikat satu sama lain ? "

Mesti korang macam tue kan.. pernah cakap macam tue...

Seandainya kamu dah berkenan pada seseorang .jangan tanya pendapat orang lain tentang paras wajahnya..

"dia hensem atau tidak .. dia cantik atau tidak ..janga cuba-cuba tanya"

Sebab apa tak digalakan bertanya macam tue ?
Sebab mata orang lain tak mungkin nampak orang yang kamu suka  tue dengan wajah yang luar biasa indah . Mata kita sahaja yang nampak someone tue lebih sebab hati tue dah suka...

Allah dah jodohkan mata kita nieyh .. bila tengok pada jodoh kita . Mata kita sahaja yang akan nampak dia nieyh istimewa sangat buat diri kita..istimewa sangat dalam diri kita... orang lain tak nampak sebab bukan pasangan mereka

Jodoh tue awesome ... memang awesome sangat-sangat kan .. Allah dah letakkan rasa sempurna dan yang terbaik untuk seseorang itu kepada jodohnya agar kekurangan diri pasangan ditutup dengan sebaiknya..Allah itu maha mengetahui...

Seandainya Allah s.w.t catatkan dia miliku ..maka  satukanlah hatiku dengan hatinya ..




4 ulasan:

  1. Jodoh ni mmg susah nak duga...berkawan bertahun-tahun..tup tup terputus pulak...last kawennya dengan orang yg kita baru je kenal..ajaibkan jodoh...Allah dah rancang semua tu

    BalasPadam
  2. A'a da gak trlintas mcm tu tp diam2 ja.hehe apa2 pun bertuahnya dia..tu yg positifnya

    BalasPadam
  3. Jodoh itu yg terbaik buat kita. Macam akak orang tengok macam tak sesuai sebab akak muda hubby dah berumur tetapi itulah jodoh, paling penting cara kita menerima pasangan masing2 pendapat orang letak ke tepi.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !