Rabu, 8 April 2015

CPUV KE61 : CHIPSMORE 25TH ANNIVERSARY



Cpuv ke 61 : chipsmore 25th anniversary , menang rm2,500 dari chipsmore , resepi dari chipsmore



Kali nieyh chipsmore berkolabirasi dengan nuffnang . .nak promote tentang chipsmore dah pown menyambut ulang thun yang ke 25 . .ha mesti chipsmore ada buat sale yang gila -gila . .


Bagi peminat chipsmore macam cik yana ni . . Ada berita baik untuk para pengemar chipsmore . . Memandangkan 25tahun . .chipsmore akan hadiahkan kita 25 % biskut chipsmore . .

Cpuv ke 61 : chipsmore 25th anniversary , menang rm2,500 dari chipsmore , resepi dari chipsmore



Ada berita baik lagi . . Chipsmore nak bagi korang rm2,500 . .haha duit sapa yang tak nak kan . . Tapi ada syaratnya ..korang mestilah join satu pertandingan yang dianjurkan  oleh chipsmore . . Pertandingan iyu diberi nama 'ucapan untuk chipsmore sempena anniversary ke 25' . . Dan kalau korang menang . . Rm2,500 bakal menjadi milik anda .korang berminat boleyh masuk laman web ini http://www.chipsmore.com.my


2 ulasan:

  1. Salam Singgah..
    Kite pun peminat Chipsmore..tapi suka ratah chips jew..hehehe

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...