Jumaat, 24 Januari 2014

CHAR KWAY TEOW TAK JUAL PEPAGI ...




Pepagi gini . . bangun awal pulak . . 
6.30 dah bangun mr.f ajak solat subuh sama dia . . 
alhamdulillah . .bangun-bangun tue x boleyh tido pulak . . 
spend time dgn mr.f . . mesej2 bagai sebelom dya berangkat ke tempat kerja kn... . .sesaja melawak pepagi buta . . .dengan mr.f . . 


awak . .lapar char kway teow lha pepagi nieyh. . 

nak tahu dya reply apa. . 

astafirullahalazim . .syg mana ada orang nak juai char kway teow pagi buta ni ..

hehehe,,nak tergelak pown ada bila tengok dya reply macam tue . . 
xtau la pasai pa minggu nieyh suka sangat makan char kway teow ..buleyh dikatakan tiap2 hari nak makan . . . 


hari tue teringin nak makan kway teow hailam..boleyh dikatakn sebulan jugak laa dalam tiap2 minggu confirm akan makan . . lepas kway teow hailam,,,dya teringin nak makan char kway teow pulak . . .


sebelom dia kluar nak g keja,,bagitau siap2 dah . .yana nak kluar g pasar tani,,tgk apa yang ada. . lama sgt dh xp . . dya cakap . . 

'jangan dok p cari char kway teow kat pasar tani .tak dak orang nak juai lagi pagi-pagi ni . . petang sat ni ada ' 


wakakaa.macam laa nak p cari tue ja kat pasar tani,,byk lgi makanan len naa :) . . 


3 ulasan:

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !