Rabu, 10 Julai 2013

PUASA DALAM KEADAAN DEMAM





kelebihan tarawih malam pertama.kelebihan tarawaih malam kedua, puasa,ramadhan,bulan ramadhan 2013 ,selamat berpuasa,kelebihan puasa,kelebihan tarawih



ramadhan tiba,,,ramadhan tiba. . . 
alhamdulillah syukur kepada yang maha esa..
kerana panjangkan unur yana untuk temukan ramadahan kali ni . . . 
hari nieyh ramadhan yang pertama dalam bulan yang mulia. . . .
masih tidak terlambat yna nak ucapkan selamat berpuasa. . 
kepada rakan-rakan yana & rakan-rakan sesama blogger walaupun
yana x pernah jumpa. . tetapi kita tetap kawan di alam maya . . mungkin sepanjang yana berblogging. . tertinggal komen-komen yang buat diri korang terasa, , yana minta maaf. . . 
tereview blog korang dan mungkin korang tidak suka , 
, maafkan yana jugak yer. . . 
moga-moga puasa tahun nieyh penuh keberkatan . . . 
takut-takut tahun nieyh puasa terakhir buat yana . . kita x tahu bila kita akan dipanggil kembali..
so kena la bersiap sedia . . . 



kelebihan tarawih malam pertama.kelebihan tarawaih malam kedua, puasa,ramadhan,bulan ramadhan 2013 ,selamat berpuasa,kelebihan puasa,kelebihan tarawih



puasa tahun nieyh . . .yana dilanda demam . . waa 
dua hari lagi nak puasa yana dh pown asa tidak sedap badan . . 
demam pulak,  ,actually first time yana demam dalam puasa. . . 
sambut puasa dalam keadaan demam . . . walaupown demam
yana tetap kuatkan diri untuk berpuasa 

terawih malam pertama hajat nak pergi tidak kesampaian . . 
disebabkan demam , , hidung nieyh pulak bersin entah berapa ratus kali . . 
selsema lagi . . . 


kelebihan kalau kita pergi terawih malam pertama . . 
diampuni dosa org-org beriman . .  sebagaimana keadaan baru dilahirkan .
tetapi yana dah miss terawih malam pertama . . alahai sayang sekali. .
terawih bukannya ada tiap2 bulan ,, hanya bulan ramadhan yang mulia sahaja 


insyaAllah kalau malam nieyh keadaan demam yana beransur pulih, , 
nak kuatkan diri untuk join terwaih malam kedua. . kelebihan terawih malam kedua diampunkan  dosa org-org beriman yg mengerjakan terawih serta
dosa-dosa kedua ibubapanya



kelebihan tarawih malam pertama.kelebihan tarawaih malam kedua, puasa,ramadhan,bulan ramadhan 2013 ,selamat berpuasa,kelebihan puasa,kelebihan tarawih



akhir kata yana nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yang indah . .dan bulan yang penuh ganjaran yang Allah tetapkan . . 
semoga puasa kali ini diberkati Allah swt . .  
selamat berpuasa korang :)







15 ulasan:

  1. Smelah kte..:)puasa dlam dmam..hehe.

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah dah masuk bulan Ramadhan . Semoga demam akak cepat sembuh ye . Kalau kita tak pergi terawih kita masih boleh berzikir sebanyak mungkin . Zikir adalah makanan orang Islam :D :D

    #selamat berpuasa akak :D

    BalasPadam
  3. kita pun demam jugak.. huhuhuh

    BalasPadam
  4. get well soon yana ^^ banyakkan rehat tau.

    BalasPadam
  5. comel doodle..
    haha padan muke demam

    BalasPadam
  6. @edayu nurdin waa,,xbestkan puasa dlm keadaan cenggini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah..leth..tpi da okey skit dh..:)

      Padam
  7. @Ayu Idayu puasa dlm keadaan demam x best kan

    BalasPadam
  8. g.w.s =) Slam ramadhan dn berpuasa..

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !