Sabtu, 6 Julai 2013

CEREKARAMA 6 JULAI 2013 : BUKAN CINTA MONYET




sinopsis novel bukan cinta monyet,cerekarama bukan cinta monyet,pelakon bukan cinta monyet,



cerekarama malam ini 6 julai 2013 . . bakal memaparkan 
drama 'bukan cinta monyet' yang menampilkan barisan pelakon
seperti fahrin ahmad,farahdhiya,ziela jalil , zain saidin , nur reestina,  kismah johari dan
ramai lagi . . . . . 


drama ini jugak adaptasi dari novel 

sinopsis novel bukan cinta monyet,cerekarama bukan cinta monyet,pelakon bukan cinta monyet,


jom bca sinopsis ......


Sinopsis:
Kamal Ilham hadir dalam hidup Nurul suhana dan uminya demi sebuah rahsia yang Kamal Ilham saja yag tahu. Kamal Ilham adalah anak angkat Umi.8 tahun berlalu dan telah memisahkan Kamal dan Nurul suhana apabila Kamal Ilham melanjutkan pelajaran.Sekembalinya Kamal Ilham ke tanah air,membuatkan hati Nurul Suhana berbunga cinta bila melihat Kamal Ilham.Suhana yakin cintanya bukan cinta monyet.Kehadiran Annetalia telah merobek hati Nurul suhana yang menaruh hati pada Kamal Ilham.Kamal Ilham yakin hubungannya dengan Nurul hanya sebagai abang dan adik.Kamal telah mengejutkan Nurul dari lena yang indah dengan bertunang dengan Annetalia.Kecewa dengan pertunangan itu,Nurul Suhana menjauhkan diri.Mendung tidak selamanya sepi.Kehadiran Alvin telah menceriakan hati Nurul Suhana.Hubungan intim mereka telah menimbulkan perasaam cemburu dalam hati Kamal Ilham.

Kamal Ilham mula sangsi dengan hatinya sendiri. Benarkah cinta itu boleh wujud tanpa batasan usia? Haruskah dia mengakui yang dirinya mencintai adik angkatnya itu? Bagaimana ingin diluahkan perasaannya itu sedangkan dia telah melukai hati Nurul Suhana. Sudikah Nurul Suhana menerimanya kembali setelah ada pengganti yang jauh lebih baik daripada Kamal Ilham? nak tahu macam mana kesudahan cerita ini,,
jangan lupa tengok cerekarama malam ini 






8 ulasan:

  1. kena tonton nie dik yana :)
    nampak menarik je

    BalasPadam
  2. Sekarang banyak cerita adaptasi dari novel.

    BalasPadam
  3. Wah,, mcm bet je,, moga sempat dan dpt layan mlm ni.. hehe

    BalasPadam
  4. Mmg best citer ni...pandai bdk perempuan tu blakon..faradeeya pun sesuai jd antagonis.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. wa..citer ni drpd novel ke. btw, awak taw x lagu ost citer ni? yg kat tv ritu? kalau ada.nak. kalau bole reply kat chatbox saya erk.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !