Selasa, 7 Mei 2013

sinopsis novel ;Giler Kau?







yana baru je habis baca novel giler kau.
 Novel ni ok dan gaya bahasa yang digunakan
 sangat santai untuk membacanya serta lucu.

Novel giler kau ni lebih mengisahkan percintaan antara intan azura 
dengan shahrul iskandar yang bermula dengan pertemuan
 diaorang secara tidak sengaja dalam satu kejadian. Pertemuan pertama dah dimulakan dengan pergaduah yang disebabkan kecuaian intan dan salah faham.
 Shah dengan intan memang tidak boleh bertemu mesti
 ada benda yang nak digaduhkan ibarat anjing dengan kucing.

 Keadaan bertambah parah bila hidup berjiran.
 Sebenarnya diaorang tak tahu dari situ bermula kisah cinta mereka tapi masing ego. 
Tiba-tiba muncul lak lelaki yang sangat romantic yang membuatkan
 intan jatuh cinta dan hamper berkahwin dengan Lokman
. Intan dan lokman merancang perkahwinan mereka tapi
 intan bersanding dengan Shah pula disebabkan pad hari perkahwinan Lokman menghilangkan diri. Kira ni ibarat bercinta dengan orang lain 
tapi kahwin dengan orang lain. 

Alam rumah tangga Shah dan Intan 
mengalami banyak dugaan dan kisah lawak, 
yala diaorang kan musuh tradisi mesti ada benda yang hendak digaduhkan.
 Biarpun sentiasa bergaduh itu la sebenarnya keindahan
 rumah tangga intan dan shah sehingga menerbitnya cinta dan sayang dihati diaorang.
 Tapi hubungan intan dan shah hadapi dugaan bila kemunculan 
semula lokman yang menagih cintanya kembali dan kehadiran Zaireen yang sentiasa memburu cinta shah dari dulu lagi. 
Novel ni best dan kalau kawan-kawan nak tahu kisah diaorang ni jangan lupa beli novel ni. Anda akan rasa puas hati.

1 ulasan:

  1. Tajuk novel sahaja dah mengambarkan best novel ini..

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEWS !