Sabtu, 25 Mei 2013

menang contest guruku sayang



rezeki bulan mei, , setelah agak lama jugak tidak menang. . 
eh betul ke tak menang. . mungkin bukan nasibkan . .
tengok sekarang blogger yang sama menang,,mungkin rezeki diorang lha kan. . 


alhamdulillah hari ini mungkin nasib yana untuk menang

contest guruku sayang




alhamdulillah. . yana menang tempat kedua. . 
hadiah apa yang yana dapat ?



x sabar nak tengok hadiah tue sampai kat yana
diharapkan sponser ini seorang yang jujur . . 


kalau siapa yang terlepas pandang boleyh  tekan sini



19 ulasan:

  1. wahh, congrats. bertuah nya dpat ^^.

    BalasPadam
  2. Wowoww.. congrats sis.. ^^ tahniahhh.. BW sini.. pink!! I like~~ follow? done follow blog cute ni.. http://wanamylifeme.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. hye, jom join GA ni. Syarat2nya mudah sj. cepat rebut pluang menang hadiah! :)
    http://nuraqilahmuhamadnazori.blogspot.com/2013/05/1st-giveaway-by-amisya-suraya.html

    BalasPadam
  4. Saya suka posting yang ada dalam blog ini. Sukses ya buat blognya
    sedikit mau share aja
    Klik di bayarDibayar

    BalasPadam
  5. Hai..sy ada menerima tempahan kraf felt pada harga yg sangat murah..

    http://azcreations11.blogspot.com/

    https://www.facebook.com/pages/AZ-Craft-Creations/109353639269048

    BalasPadam
  6. @Nur Aqilah TQ INVITE, , YANA AKN JOIN BOOKMARK DULU

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...