Suamiku, Encik Perfect 10!




Suamiku, Encik Perfect 10!



'SUAMIKU MR PERFECT 10'
Kisah yg sungguh seronok bila membacanye, mengisahkan ketabahan hati dan diri seorang wanita Aleeya Azmeen yg telah dirogol ketika belajar di kota london oleh teman lelaki nya sendiri Syed Muzaffar..
kesan daripada tu, Aleeya mengandung dan mengalami alahan yg teruk dan telah dibuang university akibat tak hadir kekelas 3 kali berturut2..Aleeya mengambil keputusan utk blk ke m'sia..
Dalam perjalanan pulang dr london ke klia, satu pertemuan yg xduga telah berlaku antara Aleeya dan Zarief, sebuah pertemuan yg melahirkan rasa simpati dihati zarief utk menolong Aleeya yg dalam dilema. 
Pertemuan yg merupakan sebuah perjalan hidup dua insan..Pertemuan yg merupakan sebuah jodoh yg telah ditentukan olehNYA...Pertemuan yg juga membuahkan pelbagai rasa dilubuk hati masing2...
Dgn pertemuan itu, zarief rela untuk berlakon menjadi suami sementara utk aleeya, hanya selama 1 mgg..Ini kerana zarief terpaksa pulang utk bertemu dgn neneknnya dikampung..dlm masa yg sama zarief yg telah menjadi tunangan kpd seorg model walaupun tidak mendapat restu drp neneknya.
Sebuah kisah yg enjoy utk dibaca, dengan olahan cerita yg pasti menarik minat pembaca tak menyesal beli buku ni..

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. macam best jerk tajuk pun macam best kena beli ni huhuhu.....

    BalasPadam
  2. memang best cerita novel suamiku,encik perfect 10!,saya dah baca banyak kali

    BalasPadam
  3. memang best cerita novel suamiku,encik perfect 10!,saya dah baca banyak kali

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan