Rania Kena Warded !!

 Assalamualaikum dan salam sejahtera 

Rania Kena Warded Susulan dua hari lepas , CCL ada kongsi dengan u guys Rania terkena air panas . Yang belum baca atau yang nak tahu macam mana si Rania boleh terkena air panas boleh la baca di entri Rania Terkena Air Panas . 

Pagi kelmarin , Rania kena follow up dokter, disebabkan lada hari kejadian berlaku hanya bawa si Rania pergi check up dekat Klinik yang berhampiran sahaja , so decide untuk bawa Rania ke hospital untuk rawatan susulan.  Rania dibawa ke Hospital Tuanku Fauziah , Kangar Perlis , Rania kena jumpa dokter pakat kulit  . Disebabkan di hospital ni tak ada dokter pakar kulit . Rania dihantar ke Hospital Sultanah Bahiyah , Alor Setar kedah..


Setelah berjumpa dengan dokter kulit .Alhamdulillah tempat melecur tu tak ada yang serius . Cumanya Rania terpaksa warded sebab Rania terlalu aktif bergerak , risau balutan serta luka pada kakinya tu mermudarakan . Nak ulang alik dari rumah ke hospital ambil masa yang lama juga la  . 

Bengkak kaki Rania pun dah surut cuma kedan melecur tu masih belum pulih sepenuhnya . Dokter yang memantau Rania ni selalu datang cuci bekas luka Rania supaya tidak terdedah kepada bakteria .. 

Malam ni malam kedua Rania kena warded .semoga luka melecur kaki Rania . Moga Rania lekas sihat seeperti sediakala .





Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Allahuakbar kena warded pula Rania. Tapi bagus juga doktor lebih mudah nak pantau untuk kebaikan juga. Semoga segera sembuh lukanya dan dapat cepat keluar wad.

    BalasPadam
  2. Ya Allah. Moga Rania lekas sembuh.
    Teringat my daughter pun pernah terkena teh panas masa beraya.. tp alhamdulillah baik2 saja.

    BalasPadam
  3. Allahuakbar, Kesiannya dia..semoga Rania cepat sembuh ye...

    BalasPadam
  4. Allah…sedih tengok berbalut gitu. Semoga Allah kurniakan kesembuhan segera buat Rania.

    BalasPadam
  5. Allahu..sian nya Rania..semoga cepat sembuh key.... Ian dulu masa kecik pun pernah kena, teruk jugak .. masa nak mandikan Iris la, dia pun sama busy.. sekali kena.. sian sgt time tu

    BalasPadam
  6. syafakillah rania...
    semoga kembali sihat dan ceria spt selalu...

    BalasPadam
  7. Memang better opname di rumah sakit. Krn luka akibat air panas atau luka bakar lainnya tak bisa dianggab ringan. Terkadang bisa saja infeksi beberapa hari kemudian.

    Cepat sembuh Rania sayang 🤗🤗. Semoga cepat kluar dari rumah sakit yaa.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan