HELO SUAMI,HAI ISTERI!

Sinopsis :

Putri Shazlin tidak pernah bermimpi yang dia akan dinikahkan pada usia yang muda. Seawal umur 22 tahun dia sudah ‘dipaksa’ untuk berkahwin hanya kerana sikapnya yang terlalu manja. Pasangannya pula adalah seorang anak kepada sahabat ayahnya sendiri, Airil yang dikatakan dia seorang ‘otaku’. Hati mana yang rela jika diminta berkahwin segera? Kerana kedua-dua mereka tidak rela, mereka berdua berjumpa untuk berbincang secara baik bagi mencari penyelesaian. Lain yang dibincangkan, lain pula persetujuan yang dicapai, masing-masing bersetuju untuk memberi peluang untuk perkahwinan ini. Mungkin ini memang jodoh yang tertulis.
Setelah berkahwin pelbagai perkara terpaksa mereka tempuhi, Shazlin dengan rajuknya, Airil dengan sabarnya terpaksa beralah kepada ‘puteri’. Berkat kesabaran mereka, lama-kelamaan keserasian mula menjelma di hati, mereka lebih selesa dan intim walaupun hubungan mereka bak kawan baik sahaja.
Namun kemunculan dua insan yang mengaku kawan di sisi mereka mula membawa perubahan di dalam hubungan mereka. Kononnya hanya kawan biasa tetapi sebenarnya mereka memasang niat lain, sudah cukup kuatkah rumah tangga yang Airil dan Shazlin bina bagi melawan rintangan yang datang? Adalah cinta sahaja cukup untuk membahagiakan mereka? Bagaimana pula dengan kepercayaan?

Catat Ulasan

2 Ulasan

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan