Top Commentator Of September 2024 : Tahniah Blogger Fanny !!

Assalamualaikum dan salam sejahtera 


Top Commentator

Tiap kali awal bulan macam biasa . Entri wajib yang CCL umumkan iaitu Top Commentator untuk setiap bulan .. untuk bulan September Blogger Fanny menjuarai carta pertama .. tahniah untuk blogger Fanny yang nun jauh di negara seberang . Seperti top Commentators  yang lepas sesiapa yang menjuari carta paling atas CCL akan kongsi rezeki  sebagai tanda penghargaan .. tak lepas peluang juga untuk blogger Fanny .tapi tu laa blogger Fanny nun  jauh di seberang negara . Kawan alam maya CCL yang berasal dari Indonesia . Tak tahu bagaimana cara nak pos hadiah untuk blogger Fanny .. eh u guys yang tahu cara nak postage ke negara seberang beserta kos penghantaran boleh kongsi dengan CCL tak ?

InsyaAllah kalau ada rezeki kita bertemu pastinya CCL akan bagi hadiah tanda penghargaan . Next entri sebagai penghargaan CCL untuk blogger Fanny , CCL akan review blog beliau .. 

Top 5 commentator of September 
  1. Fanny_dcatqueen
  2. Mummy Ayu
  3. Azhafizah MN
  4. Rabiatul Adawiyah
  5. Dear Anies

Terima kasih juga top 5 top commentator untuk bulan September ni , juga terima kasih juga buat rakan blogger yang tidak tersenarai .. setiap komen amatlah CCL hargai .. terima kasih selalu singgah ruangan blog CCL .. 

Soon , untuk next month siapakah yang bakal menjuarai top commentator ?


Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. wah, ada fan club dah dia.. hahaha

    BalasPadam
  2. Satu peningkatan y baikkkk... tahniah buat ainan. Love ainan. But much love najwa. Eh. Hihihi. .

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan