Selamat Hari Lahir Ayah Yang ke-58 !!

Assalamualaikum dan salam sejahtera 


Selamat hari lahir ayah, kek birthday, kek birthday ayah

Kelmarin , 30 Mei 2024  hari lahir ayah CCL yang ke 58tahun . Alhamdulillah terima kasih Allah panjangkan umur ayah , bagi kesihatan yang sihat sejahtera untuk kebahagiaan kami sekeluarga . 

Semalam hanya sempat beli sebiji kek kecil ni jer tanda ingatan hari lahir ayah . Gambar pun hanya sebiji kek . Tak ada gambar proper ayah dan kek hari lahir beliau . Ayah CCL memang tak berapa suka nak bergambar . Nak bergambar pun jenuh juga laa kadang ti . Biasa laa lelaki kan .. 

Planning nak makan di luar dengan family masih lagi dalam perancangan sebab masing-masing sibuk . Kena cari masa yang sesuai . Untuk hadiah hari lahir ayah kali ni CCL planing nak bagi hadiah berbentuk sejumlah wang tunai .. berapa jumlahnya itu adalah rahsia ..kanggg bagitau semua nanti ada yang berprasangka buruk pula kan .. sebelum-sebelum ni hadiahkan ayah baju ..kali ni terfikir nak hadiahkan sejumlah wang tunai . Settle masalah dah tak payah pening-pening nak fikir bab hadiah .. 

Ayah memang tak minta anak-anaknya beli itu dan ini , tapi kita sebagai anak selagi ayah masih Allah pinjamkan why not kita hargainya .. bahagiakan family sementara kita semua masih bernafas di muka bumi . 

Semoga umur ayah Allah panjangkan lagi . Semoga Allah berikan kesihatan sihat sejahtera , murah rezeki berterusan serta dipermudahkan segala urusan dunia akhirat . 

Love you my superhero , 💖 




Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. selamat ulangtahun kelahiran..moga panjang umur, sihat2 selalu & semoga sentiasa dirahmati Allah..aamiin

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan