Beli ' Minyak Jungle Girl ' Di Tiktok

Assalamualaikum dan salam sejahtera 

Beli ' Minyak Jungle Girl ' Di Tiktok Lately ni memang minyak Jungle Girl ni tengah viral di platform Tiktok . Minyak Jungle Girl ni merupakan produk minyak herba hutan yang dibuat oleh wanita orang asli suku Jahut. Rata-rata ramai yang bagi feedback yang positif mengenai keberkesanan minyak ni . CCL pun teracun juga la untuk mencuba . Memang beli direct dari tiktok beliau . Dua botol ni dengan harga RM35 sahaja . 

Minyak Jungle Girl, beli minyak Jungle Girl, harga minyak Jungle Girl, minyak Jungle Girl original , keberkesanan minyak Jungle Girl,

Minyak Jungle Girl yang original .  Ada juga tau jual yang fake, beza dari segi botol dan juga dari segi kepekatan minyak . Yang CCL beli ni of course la yang original . 

Bila ramai yang tinggalkan feedback yang best-best ,CCL pun tak sabar juga la nak cuba . First cuba minyak Jungle Girl ni kepekatan minyak herba ni memang sangat pekat kehitaman , tiada bau yang kurang enak . CCL cuba sapu pada bahagian belakang badan , bahagian bahu, bahagian kaki . urut menggunakan minyak ni rasa hilang sengal-sengal badan . Minyak tiada tak bagi effect panas pada badan tau . So seisi keluarga boleh guna dari bayi sehingga ke orang dewasa . Minyak ni juga cepat meresap ke dalam kulit , tak tanggalkan kesan berminyak . 

Hari ada luka melecur sikit pada bahagian muka CCL  . Tiga hari sapu minyak Jungle Girl ni  terus bagi kesan yang sangat cepat . Luka cepat sembuh . 

Minyak herba ni banyak kegunaannya . U guys wajib tau ada minyak Jungle Girl ni satu di rumah . 


Catat Ulasan

0 Ulasan