DOMINO'S PIZZA & PEPSI BLACK MENAWARKAN HADIAH KEPADA PELANGGAN DENGAN HADIAH BERJUMLAH RM130,000



Assalamualaikum dan salam sejahtera 



Domino's pizza , Domino's pizza contest, domino's pizza and pepsi black, review domino pizza, review


DOMINO'S PIZZA & PEPSI BLACK MENAWARKAN HADIAH KEPADA PELANGGAN DENGAN HADIAH BERJUMLAH RM130,000  Diilhamkan oleh wawasan bersama untuk memberi ganjaran kepada pelanggan, Domino's Pizza bekerjasama dengan rakan minuman lamanya, Etika untuk menawarkan pelanggan dengan peluang untuk memenangi hadiah yang bernilai lebih daripada RM130,000!


Domino's pizza , Domino's pizza contest, domino's pizza and pepsi black, review domino pizza, review

Pada majlis penyampaian hadiah Peraduan Pemenang Semua Orang, Encik Chee Hin Kiat diumumkan pemenang Hadiah Utama dan membawa pulang Honda City yang bernilai sehingga RM80,000. Naib Presiden Kanan, Pemasaran, Domino's Pizza Malaysia & Singapura dan Santharuban T. Sundaram, Naib Presiden Pemasaran di Etika Sdn Bhd menyampaikan kunci kepada kereta baru Encik Chee serta hadiah-hadiah menarik lain kepada pemenang.


Domino's pizza , Domino's pizza contest, domino's pizza and pepsi black, review domino pizza, review

Ecstatic telah memenangi kereta itu, Chee Hin Kiat berkata, "Hari ini, isteri saya akan menerima perjalanan baru, tidak boleh mengatakan betapa teruja saya telah memenangi jenama baru ini Honda City! Apabila saya menyertai pertandingan ini, saya pasti tidak akan menang. Apabila musim cuti semakin dekat dan sepanjang tempoh peraduan, niat saya adalah untuk berkongsi makanan dan
terutamanya pizza dengan mereka yang kurang bernasib baik. Saya selalu percaya bahawa jika anda berbuat baik, anda mendapat pulangan yang baik. "

Pemenang lain yang mengantongi jenama VR Samsung Gear, Zeti Harun berkata, "Penentuan kemenangan ini pasti mengejutkan saya! Pejabat saya dan saya sentiasa memikirkan Domino's Pizza setiap kali kita mempunyai parti pejabat, apabila kita mahukan gigitan cepat atau semasa kerja lebih masa. Ini adalah kerana Domino's Pizza adalah cepat, mudah dan yang paling penting lazat! Memenangi VR Samsung Gear tanpa keraguan adalah merawat hebat! "



Hadir pada majlis penyampaian hadiah, Linda Hassan, Naib Presiden Kanan, Pemasaran, Domino's Pizza Malaysia & Singapore berkata, "Para pelanggan adalah anak syarikat kami. Ini ditunjukkan dalam janji jenama kami yang baru dilancarkan, Ia All About You. Ia adalah komitmen kami untuk terus memperbaiki diri, sementara kami memberikan perkhidmatan baru, produk, kemudahan dan pengalaman dalam memberikan pengalaman Domino yang terbaik kepada pelanggan kami. Ia melampaui janji penghantaran kami dan melampaui komitmen kami untuk melayani anda pizza panas dan wow. "

"Kami bangga sepenuhnya memahami apa yang pelanggan kami suka, apa yang mereka tidak suka dan yang lebih penting, apa yang mereka mahukan lebih banyak. Dengan pertandingan ini, kami mengambil kesempatan untuk pelanggan kami menikmati pizza kegemaran mereka sambil berpeluang untuk membawa pulang hadiah yang menarik! Ini adalah sebahagian daripada penghayatan berterusan kami terhadap para pelanggan kami atas sokongan luar biasa mereka, "katanya.

Santharuban T. Sundaram, Naib Presiden Pemasaran di Etika Sdn Bhd berkomentar, "Walaupun kami tahu bahawa Domino's Pizza & Pepsi Black adalah gabungan hebat, ia benar-benar mengambil pasangan klasik ini ke peringkat lain apabila pertandingan seperti ini ditawarkan kepada pelanggan kami . Bukan sahaja mereka dapat menikmati pizza dan minuman kegemaran mereka, mereka juga akan mengalami keseronokan menjadi sebahagian daripada pertandingan ini.

Pemenang, terutama Encik Chee kini akan mempunyai masa yang tidak dapat diingati untuk menghargai! "

Peraduan Pemenang Semua Orang yang berlari dari 8 Oktober hingga 4 November menunjukkan janji Pizza Domino untuk meningkatkan pengalaman pelanggan serta menawarkan nilai hebat untuk tawaran wang melalui Bold Combos yang merangkumi Bold Buddy Combo pada RM35.90 dan Bold Super Combo pada RM55.90.



Di samping itu, para pelanggan juga menikmati Tawaran Pizza 2 yang boleh didapati dari RM28.30 untuk dua pizza Biasa, RM47.15 untuk dua pizza Besar dan RM66.05 untuk dua buah pizza Xtra Besar. Untuk nilai yang lebih tinggi, para pelanggan juga dapat memilih 2 Tawaran Pizza dengan Keju Ekstra dari hanya RM 30.65 untuk dua pizza Biasa dengan 50% Keju Tambahan, RM50.45 untuk dua pizza Besar dengan 50% Keju Tambahan dan RM70.30 untuk dua buah pizza besar Xtra dengan 50% keju tambahan.

Untuk mengambil bahagian dalam pertandingan ini, pelanggan terpaksa membeli mana-mana Bold Combo atau membeli apa-apa pizza yang dipasangkan dengan Pepsi Black 1.5L. Mereka yang memasuki kemudian memainkan permainan 'Count the Pepsi Black dan Pizzas' tersembunyi dan menyampaikan slogan kreatif mereka bersama dengan masuk di www.dominos.com.my/EveryoneIsAWinner

Di samping itu, para peserta mengumpulkan mata atas pembelian dengan Pepsi Black. Peserta yang mengumpul mata tertinggi akan berada di landasan untuk jenama baru Honda City. Hadiah eksklusif lain adalah tiga Samsung Galaxy S9, 10 Logitech G560 Speakers Gaming, 20 Samsung Gear VR dengan Pengawal, 50 baucer untuk pizza besar Domino dan Breadstix / Cinnastix Percuma tanpa had dengan pembelian minimum yang sah selama 2 minggu.




Peraduan ini diterima dengan baik dan setiap penyerahan menarik dan unik kerana para peserta memasuki slogan paling kreatif mereka

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk terbaru Domino's Pizza Malaysia serta promosi yang sedang berlangsung, lawati kami di www.dominos.com.my

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. waaaaa.. menarik.. ejulz peminat dominos tapi kat kuching xda :(

    BalasPadam
  2. alhamdulillah, seronoknya. rezeki tak salah alamat kan.

    BalasPadam
  3. Tahniah buat pemenang.. usaha yang bagus dari Dominos..

    BalasPadam
  4. Anak anak memang peminat dominos pizaa...Mamanya pun suka order dominos. Senang kerja

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan